Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Ciprian Burcovschi

Business Manager, d`Avid Boutique

Motto personal: Sunt pribeag pe drumul dintre ceea ce sunt si ceea ce trebuie sa fiu.

ciprian-burcovschi
Ciprian Burcovschi
face business in stil
Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: Va semnalam aparitia la Editura Trei a cartii Psihodinamica Organizatiilor care ii poate ajuta pe managerii companiilor ce trec printr-un proces de schimbare, fie ca este vorba de restructurare, reducerea personalului sau, dimpotriva, dezvoltarea activitatii. http://semnebune.ro/2010/psihodinamica/
Acum un an sau mai mult (Luni, 23 August 2010 16:09)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: SEMNE IN NOAPTE
sambata plecam la Sibiu dupa carti ieftine si bune. Iti vine sa crezi?
http://semnebune.ro/2010/semne-in-noapte/
Acum un an sau mai mult (Marti, 10 August 2010 20:06)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: Halle Berry este dependenta!
Inca o carte tradusa in cadrul colectiei CHIC va fi ecranizata la Hollywood. Clubul dependentelor de pantofi, romanul de debut al lui Beth Harbison, un volum care a cunoscut un succes formidabil inca de la aparitie, confirmat [...] citeste tot http://semnebune.ro
Acum un an sau mai mult (Vineri, 06 August 2010 17:44)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: Campania Te asteptam in librarie! urmareste sa-l faca pe cititor sa redescopere libraria ca loc privilegiat de intalnire cu universul cartii si pe librar ca promotor activ al culturii scrise. http://semnebune.ro/2010/astazi-cititor-maine-scriitor/
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 04 August 2010 17:38)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: promovarea unui element figurativ fara nici o poveste (strategie, implementare, dezvoltare) este un mare zero. o agentie de branding concepe strategia de comunicare cu obiectiv clar, cu scopuri realiste si simbolizata printr-un pictograma (sigla, logo etc). asist la inca un insucces made in romania
Acum un an sau mai mult (Sambata, 31 Iulie 2010 22:42)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: ai perfecta dreptate Rodica! singurii care trec clasa indiferent de performate sunt cei din clasa de pilosi: clasa politica. :)
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 04 August 2010 17:58)
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: imi pare rau Rodica daca ce spui este si adevarat. imi dorec din suflet sa nu faci parte din cei care 'nu se straduiesc sa-i invete': clientii trebuie sa beneficieze in primul rand de consultanta! adica, peintelesul tuturor: sa indrume ce sa faca cu acest serviciu de branding. in opinia mea, nu trebuie hulit THR mai mult decat consilierii din minister. tizule lup, suma greselilor spuneam in articolul de mai sus este reflectat intr-un brand mult mai slab decat precedentul, care era extrem de modest.
puteti vedea actionariatul THR si deduce ce orientare are managementul spaniolilor. si o agentie mica poate avea o idee mareata pe care s-o poata promova. dar intreb si eu retoric: cine ar sorta, filtra si decide castigatorii intr-un pitch national?!
mult spor 'gradinarilor' :)
Acum un an sau mai mult (Duminica, 01 August 2010 20:20)
Ciprian Lupu
Ciprian Lupu: pe de alta parte, compania spaniola THR, pe site-ul propriu, se autodefinesc ca fiind companie de consultanta in turism si branding in turism. pe de alta parte, tot ce se intampla ca informatie pe site-ul ala tine de aglutinarea disciplinelor si domeniilor. brandingul in turism si brandingul de tara, marketingul cu destinatiile turistice, managementul parcurilor tematice cu tot felul de bazaconii.
daca ne uitam in schimb la rubrica echipa, lucrurile devin din ce in ce mai grave: oamenii astia au 13 oameni in echipa manageriala si restul asistenti. nu tu echipe clasice de copy si art director, nu tu nimic din structura unei agentii clasice.
va recomand cu caldura sa studiati site-ul celor de la THR :http://www.thr.es.
din perspectiva mea sunt niste impostori. orice agentie serioasa, mica sau mare, pune ca miza principala, in fata oricarui client ceea ce a facut, ceea ce face si expertizele pe disciplinele advertisingului.
sa nu mai vorbim ca oamenii astia nu au auzit de lucrurile elementare de branding.
bune sesizarile dvs. de mai sus.
Duminica placuta!

Acum un an sau mai mult (Duminica, 01 August 2010 11:44)
Ciprian Burcovschi
Ciprian Burcovschi: welcome my painfull heaven: my friends are commin
Acum un an sau mai mult (Vineri, 30 Iulie 2010 01:19)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi