Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Forum KeyPeople La ce trebuie sa fii atent cand iti faci un site ?

Forum KeyPeople: Domenii de interes » Media & Advertising » La ce trebuie sa fii atent cand iti faci un site ?
Daniela Irimia
Daniela Irimia: La ce trebuie sa fii atent cand iti faci un site ?
Acum un an sau mai mult (Marti, 26 Ianuarie 2010 16:30)
Nu stiu cati dintre cei care isi fac un site isi pun intrebarea simpla “ De ce am nevoie de un site?” Sau daca isi pun aceasta intrebare , au si un raspuns clar?

Va voi prezenta cateva din cele mai importante aspecte ale unui site, vazut ca si instrument de marketing .

Am un site sau urmeaza sa imi fac unul. Nu am nevoie doar de un programator bun ci si de o analiza a concurentei si o strategie de pomovare. In functie de asta , un consultant de marketing online te va sfatui cum sa arate o pagina web:

* Un site trebuie sa fie, in functie de obiectivele fiecaruia : o carte de vizita, un catalog de prezentare a serviciilor, un loc de interactiune cu potentialii clienti
* Prezenta online a fiecarei companii trebuie sa corespunda cu imaginea offline a acesteia
* Site-ul trebuie sa inspire profesionalism, incredere, deschidere catre client
* Un design unic, adaptat tipologiei potentialului client ajuta foarte mult in campanie de promovare
* Structura site-ului trebuie sa fie foarte clara,astfel incat informatiile sa fie usor de gasit
* Culorile folosite sa fie in concordanta cu cele care definesc imaginea de brand a firmei, nuantele alese sa nu oboseasca ochiul cititorului
* Pagina de contact sa fie vizibila, interactivitatea realizandu-se printr-un formular sau direct prin trimitere email
* Site-ul sa nu fie incarcat inutil cu linkuri si bannere; pastrati strict informatia relevanta pentru potentialul client / vizitator
* Una din regulile de aur ale internetului spune ca site-ul trebuie actualizat permanent – cu informatie de calitate si date corecte

Daca vrei sa ai un site care sa reprezinte cu succes afacerea si serviciile oferite, poate ca ar trebui sa-ti raspunzi la intrebarea de la inceputul acestui articol. Daca ai d?jà raspunsul, ai grija ca banii pe care ii aloci pentru prezenta online sa fie o investitie si nu un cost.

http://www.limonade.ro/tendinte
anonim
Anonim: Cum sa arate un site
Acum un an sau mai mult (Marti, 26 Ianuarie 2010 16:34)
Ar mai fi de adaugat multe. De pilda, exista un cod al culorilor care trebuie respectat pe site, dincolo de culorile companiei. Apoi, pe o pagina nu trebuie sa existe mai mult de 3 tipuri de font. Informatia sa fie structurata logic, usor accesibila si bine targhetata... de pilda www.TraduceriTehnice.net/web.html
Daniela Irimia
Daniela Irimia: corect
Acum un an sau mai mult (Marti, 26 Ianuarie 2010 16:55)
si e f bine sa mai completam lista
anonim
Anonim: De ce nu esti profesionista?
Acum un an sau mai mult (Joi, 28 Ianuarie 2010 19:22)
Draga Daniela,

Am vizitat postul tau gandind, ca voi gasi niste informatii utile. Mai mult, din experientele avute, chiar ma gandeam sa vin cu cateva sugestii.

Dar spre marea mea surpriza, se pare ca tu, care pozai intr-o curioasa, esti de fapt o mica descurcareata ce isi face singura reclama. Ce increderea sa am eu ca si client, intr-o companie ca Limonade(Lemonade) sau in calitatea serviciilor celor de la MB Dragan pe care ii stiam ca au niste standarde mai ridicate decat acesta.
Un post copiat din word direct aici e de tot rasul...

In final as vrea sa iti auzim in continuare parerile pe forum, insa mai mult ca si recomandari, decat ca si reclama directa. Lasa-ne pe noi sa vedem cine da aceste sfaturi pline de intelepciune. Te cautam noi nu ne forta tu sa aflam ce produse vinzi.

Iata postul tau tradus pe scurt:
Stiai ca Limonade face site-uri. Iti spun eu ca si consultant la MB Dragan, care si noi facem acelasi lucru...
Mult succes si bun venit in comunitate!
Daniela Irimia
Daniela Irimia: articolul e scris de mine
Acum un an sau mai mult (Marti, 02 Februarie 2010 17:56)
daca informatiile de acolo nu sunt noi pentru tine , pot fi pentru altii . :)
pana una alta ....fiecare e liber sa creada ce vrea . Eu imi asum ceea ce spun si fac . altii sunt "anonimi"
Ina Mocanu
Ina Mocanu: Sare si piper
Acum un an sau mai mult (Marti, 02 Februarie 2010 22:13)
Adica, degeaba pun miere multa, ca pana la urma ne saturam si ne indreptam spre povestea " Sarea in bucate".
Vreau sa spun ca regulile generale pentru construirea unui site sunt teorie clasica sau principii de baza care atunci cand vrei sa ai succes ajungi sa le sfidezi.
Prin intermediul site-ului atragi clientii, partenerii, angajatii, furnizorii, curiosii, presa si traim intr-o societate care evolueaza continuu din toate punctele de vedere.
Ca sa atrag clientii un prim test ar fi daca angajatii proprii sunt incantati de site si cat de des este accesat site-ul.
Legaturile spre retelele de socializare unde este promovata firma arata deschiderea firmei.
Continutul si modul de prezentare al informatiilor in site, actualizarea zilnica si saptamanala a informatiilor si fotografiile sau documentele incarcate compun profilul firmei in fata celui interesat.
Creativitatea si originalitatea sunt obligatorii si cum anul 2010 este intitulat "Business as Unusual" iata sarea si piperul care le-as adauga.
Profesionalismul ajunge sa fie o caracteristica" greoaie" care consuma timp si nu mai atrage. Mai degraba tind spre "Funky business" asa cum sugereaza cei doi autori suedezi Kjell Nordstr?m si Jonas Ridderstrale in cartea cu acelasi nume, adica inovatie, imaginatie, diferentiere si emotia generata in momentul respectiv.

In comunitatea virtuala se cauta UNICITATEA, si cum sa ii suprinzi pe ceilalti. Adica chiar si pentru cei neinteresati, care ajung intamplator in site, sa fie placut surprinsi de design, sa fie uimiti de continut si sa doreasca sa afle cine este si ce face respectiva firma. Accentul pus pe emotie ar fi ingredientul anului 2010 pentru mai multe domenii.
Sunt deja abilitati si competente superioare profesionalismului clasic sau mai bine zis este un alt fel de profesionalism, " cu sare si piper".

Ina Mocanu
Director Proiecte Consultanta
INTEGRATOR
Ela Iliesi
Ela Iliesi: Sa nu uitam de SEO
Acum un an sau mai mult (Joi, 11 Februarie 2010 15:12)
E bine cand iti faci un site sa te gandesti si la cuvintele cheie folosite de segmentul tinta pentru a gasi serviciile/produsele pe care le oferi si sa te asiguri ca achizitionezi domeniul cel mai potrivit (de ex cuvintecheie.ro sau cuvinte-cheie.ro), programatorii cunosc si vor tine cont de regulile generale pentru ca site-ul sa fie agreat de motoarele de cautare (metataguri, robots.txt, headings..) ca site-ul tau va fi optimizat pentru cele mai bune cuvinte si altele..
anonim
Anonim: A avea un site nu mai este un moft.
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 24 Februarie 2010 21:47)
In mediul actual de afaceri este foarte important sa detii un site profesional, bine promovat care sa repezinte produsul sa serviciul tau, dar sa nu uitam ca traim in Romania unde pentru multi antreprenori un site reprezinta doar o cheltuiala in plus, un moft.

Si sa nu uitam de cei care ofera siteuri de 100 Euro la cheie.
Majoritatea siteurilor din romania sunt sub ori ce citica, design slab, promovare proasta....
Beatris Veres
Beatris Veres: anonimul de mai sus
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 24 Februarie 2010 22:00)
Avand in vedere ca sunt o persoana mai directa consider ca, e mai bine daca spunem lucruriile pe fata. Voi ce credeti?
Sorin Mihai
Acum un an sau mai mult (Luni, 08 Martie 2010 19:30)
Pentru a avea succes, consider ca un site trebuie in primul rand sa arate bine din punct de vedere estetic, insa cel mai important aspect este al functionalitatii si al usuritei in navigare. SEO este iarasi un aspect important de care trebuie tinut seama, insa daca continutul site-ului este de calitate, optimizarea va veni de la sine.
anonim
Anonim: Vrajitorie
Acum un an sau mai mult (Luni, 08 Martie 2010 20:34)
Nu cred ca un novice in on-line, care doreste sa inceapa o afacere in acest domeniu are sanse de reusita.
Desi poate avea experienta intr-un anumit domeniu pentru care isi doreste site-ul este total la cheremul dezvoltatorului.
"Norocul" depinde de vointa, cunostiintele si ideile celui care va fi implicat in realizarea proiectului web.
Dezvoltarea unui proiect on-line din 2010 incolo, personal recomand a se face "la cheie", cu 500 de clienti asigurati din start si cu clauze de penalitate mari pentru proiectanti, intinse pe minimum 3 ani.
Cred ca a sosit momentul adevarului, dai bani cat pentru un autoturism si iti "cad suruburile" la fiecare deschidere de calculator, in plus poti sa nu ai clienti, iar proiectantul paseaza problema justificand lipsa de continut a site-ului.
Este foarte important "timpul" alocat incarcarii de materiale, ca una e sa-ti creasca clientii baza de foto si text si alta e sa lucrezi tu ca berila-proprietaru'.
Nu am comentat prea elevat dar sper ca m-am facut inteles. Eu sunt unul din cei care au fost prostiti, recunosc, din necunoasterea mea.
Cat despre utilizatorii de internet din Romania, inafara de dvs. cred ca sunt destul de putini si lipsiti de interactivitate.
anonim
Anonim: ROI
Acum un an sau mai mult (Luni, 08 Martie 2010 22:43)
Cat trebuie si cat pot sa castig pentru un euro investit intr-un proiect online si in cat timp ?
anonim
Anonim:
Acum un an sau mai mult (Joi, 11 Martie 2010 12:25)
As mai adauga un amanunt foarte important: TIMPUL care trebuie alocat zilnic (sau cel putin o data la 2-3 zile) pentru adaugarea de continut nou, intretinerea site-ului, moderarea discutiilor / posturilor etc., urmarirea comportamentului utilizatorilor, socializare online ... si lista creste pe zi ce trece si pe masura ce internetul evolueaza de la web 2.0 catre ... vom vedea ce! :)
Toate aspectele enumerate mai sus sunt extrem de importante luate separat, dar ceea ce vreau sa subliniez este ca ele trebuie evaluate si ca un intreg, tocmai prin prisma volumului din ce in ce mai ridicat de munca si timp consumat pe care le presupun.
Azi nu mai este suficient doar sa creezi un site care sa arate excelent si care sa aiba un numar X de clienti asigurati din start. Inainte de a porni pe un astfel de drum, trebuie sa fii sigur ca vei avea timpul necesar pentru a-l dedica site-ului tau, daca vrei sa faci din el o afacere in sine, sau cel putin o piesa importanta in angrenajul afacerii tale. Altfel, site-ul tau va ramane un simplu hobby.
Adrian Banu
Acum un an sau mai mult (Joi, 11 Martie 2010 12:28)
anonim
As mai adauga un amanunt foarte important: TIMPUL care trebuie alocat zilnic (sau cel putin o data la 2-3 zile) pentru adaugarea de continut nou, intretinerea site-ului, moderarea discutiilor / posturilor etc., urmarirea comportamentului utilizatorilor, socializare online ... si lista creste pe zi ce trece si pe masura ce internetul evolueaza de la web 2.0 catre ... vom vedea ce! :)
Toate aspectele enumerate mai sus sunt extrem de importante luate separat, dar ceea ce vreau sa subliniez este ca ele trebuie evaluate si ca un intreg, tocmai prin prisma volumului din ce in ce mai ridicat de munca si timp consumat pe care le presupun.
Azi nu mai este suficient doar sa creezi un site care sa arate excelent si care sa aiba un numar X de clienti asigurati din start. Inainte de a porni pe un astfel de drum, trebuie sa fii sigur ca vei avea timpul necesar pentru a-l dedica site-ului tau, daca vrei sa faci din el o afacere in sine, sau cel putin o piesa importanta in angrenajul afacerii tale. Altfel, site-ul tau va ramane un simplu hobby.

Scuze, nu am vrut sa public acest mesaj ca anonim, dar se pare ca sistemul ma delogheaza dupa numai cateva minute, pe acest forum.
Octavian Ungureanu
Octavian Ungureanu: ma bag si eu
Acum un an sau mai mult (Joi, 11 Martie 2010 15:09)
Ce am citit in primele posturi cam sunt banalitati.

Intrebarea nu este cum trebuie sa fie u site, ci ce cauta potentialul meu client online.

Prima regula este ca indiferent ce ai vinde tu online (produse, servicii etc), cine esti tu ce vrei sau cum esti, prus si simplu nu conteaza.

- Potentialul client nu te cauta pe tine sau serviciile tale
Clientul cauta un raspuns la o problema care il framanta. El nu cauta un produs sau un serviciu, ci o informatie. Doar dupa ce are informatiile pe care le percepe ca fiind de calitate, este curios sa vada cine ofera acele informatii, ce mai intra la pachet cu acele informatii.

Pornind de la regula de mai sus, site-ul trebuie sa aiba continut relevant care sa atraga trafic relevant (nu mare, ci eficient). Daca esti avocat, nu ai ce face cu 10.000 de viztatori lunar, pot sa fie si 500 lunar, cu conditia ca cei 500 sa se poata transforma in 1-2-3 cleinti lunar.

Site-ul trebuie sa aduca incredere:date despre tine, despre trecutul tau, despre solutiile tale.

Site-ul trebuie sa vanda, in sensul ca oricand trebuie sa-i ofere posibilitatea surferului- potential client sa te contacteze. Trebuie sa dea si o idee privind costurile serviciilor sau preturile produselor. Daca tu fiind avocat ai niste articole excelente pe site care lumineaza vizitatorul asupra locului in care trebuie sa isi rezolve problema (adica la tine in birou), trebuie sa stie ca nu il vei taxa cu 300 Euro/ora, nu?

La un targ a venit la mine un indian (parca avea si truban). M-a intrebat ce se poate face daca ti-ai facut o casa si apa din put sau de la retea este prea dura. Eu (sunt arhitect) am incercat sa-i dau solutii, dar mi-a ridicat imediat 2-3-4-5 obiectiuni. Cand mi-a taiat orice posibilitate de a-i mai oferi un raspuns aruncat in doi peri, mi-a zis ca el vinde niste solutii excelente pentru dedurizarea apei.

I-am pastrat mult timp cartea de vizita, pentru ca daca vreun client de-al meu ar fi avut astfel de probleme, stiam pe ceinva care are EXACT SOLUTIA pentru dedurizat apa!

Site-ul trebuie sa atraga si sa-i informeze pe cei care au de rezolvat probleme care se pot rezolva prin serviciile pe care tu le oferi, sau prin produsele pe care tu le oferi.

Chestiile cum ar fi culori, fonturi, widgeturi, SEO..sunt secundare. Algoritmul de a raspunde functiei sale de baza (acela de a-ti promova calitatile prodeselor tale) este primul lucru pe care un site trebuie sa-l faca. Dupa aceea vin html-ul sau php-ul sau.....

Vezi pagina: 12