Bun venit, Guest!
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!
Cristina Monica Pitesteanu
Manager Vanzari, S.C.District Parcel Distribution S.R.L sediu Bucuresti
Motto personal: Un sut in fund un pas inainte.
Despre Cristina Monica Pitesteanu
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Manager Vanzari
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
24 septembrie 1981 (39 ani si 7 luni)
Locul nasterii:
Fagaras
Stare civila / familie:
necasatorit(a)
Membru KeyPeople de:
9 ani si 9 luni
Succese Profesionale
Am reusit a dezvolta lantul de magazine Leecooper in momentul intrarii pe piata din Romania, am coordonat, angajat, instruit echipele pentru a da rezultatele cerute de companie.
Esecuri Profesionale
Nu pot sa afirm ca am avut esecuri, am avut momnete la care nu cred ca mai puteam face fata situatiilor si doream sa renunt, dar un moment de liniste si gandire te pune pe picioare.
Activitate profesionala Cristina Monica Pitesteanu
Manager Vanzari, S.C.District Parcel Distribution S.R.L sediu Bucuresti
octombrie 2011 (9 ani si 6 luni)
• Identificarea nevoilor clientilor, analizarea lor, rezolvarea problemelor si promovarea serviciilor de baza ale DPD impreuna cu solutii ale cererilor speciale
• Comunicarea clara cu clientii cu serviciile pe care le ofera DPD, luarea angajamentului in ceea ce priveste calitatea serviciilor
• Indeplinirea planurilor individuale de vanzare prin dezvoltarea clientiilor existenti si castigarea de clienti in urma procesului de prospectare
• Planificarea activitatiilor de vanzare, pentru a utilize efficient timpul si resursele alocate
• Urmarirea cresterii profitabilitatiilor vanzarilor in procesul achizitionarii de venituri suplimentare de la clientiexistenti/noi
• instrurea clientiilor aupra procedurilor de colaborare cu DPD, de implementare programe soft specific derularii contractullui intre cele doua parti
octombrie 2011 (9 ani si 6 luni)
• Identificarea nevoilor clientilor, analizarea lor, rezolvarea problemelor si promovarea serviciilor de baza ale DPD impreuna cu solutii ale cererilor speciale
• Comunicarea clara cu clientii cu serviciile pe care le ofera DPD, luarea angajamentului in ceea ce priveste calitatea serviciilor
• Indeplinirea planurilor individuale de vanzare prin dezvoltarea clientiilor existenti si castigarea de clienti in urma procesului de prospectare
• Planificarea activitatiilor de vanzare, pentru a utilize efficient timpul si resursele alocate
• Urmarirea cresterii profitabilitatiilor vanzarilor in procesul achizitionarii de venituri suplimentare de la clientiexistenti/noi
• instrurea clientiilor aupra procedurilor de colaborare cu DPD, de implementare programe soft specific derularii contractullui intre cele doua parti
District Manager, S.C. PRO ACESS S.R.L sediu Bucuresti
iunie 2010 - octombrie 2011 (un an si 3 luni)
• Reducerea cheltuielilor pe intreg lantul de magazine
• Pregatirea si instruirea de personal conform politicii interne, supervizarea desfasurarii activitatiilor lor si a realizarii targhetelor.
• Mentinerea relatiilor de colaborare cu fiecare department al Mall-urilor in care aveam locatie.
• Implementarea de noi strategii de vanzare , conform cursurilor sustinute si a nevoii de adaptare.
• Supervizarea vanzarilor, planului de dezvoltare si stocurilor.
• Training pentru noi angajati
iunie 2010 - octombrie 2011 (un an si 3 luni)
• Reducerea cheltuielilor pe intreg lantul de magazine
• Pregatirea si instruirea de personal conform politicii interne, supervizarea desfasurarii activitatiilor lor si a realizarii targhetelor.
• Mentinerea relatiilor de colaborare cu fiecare department al Mall-urilor in care aveam locatie.
• Implementarea de noi strategii de vanzare , conform cursurilor sustinute si a nevoii de adaptare.
• Supervizarea vanzarilor, planului de dezvoltare si stocurilor.
• Training pentru noi angajati
Project manager, S.C ARTEMIS S.R.L punct lucru Oradea, sediu Bucuresti(proiect personal perioada determinata)
februarie 2009 - mai 2010 (un an si 2 luni)
• Dezvoltarea de proiecte si relatii cu noi colaboratori
• Gestionarea magazinului si satisfacerii clientele prin produse cerute de piata consumatoarelor
• Prgatirea si instruirea angajatiilor cu politica interna si a reponsabilitatiilor
februarie 2009 - mai 2010 (un an si 2 luni)
• Dezvoltarea de proiecte si relatii cu noi colaboratori
• Gestionarea magazinului si satisfacerii clientele prin produse cerute de piata consumatoarelor
• Prgatirea si instruirea angajatiilor cu politica interna si a reponsabilitatiilor
Director de vanzari- Area sales manager, S.C LCR JEANS GROUP S.R.L Romania S.A., Bucuresti (LeeCooper Jeans)
august 2006 - februarie 2009 (2 ani si 6 luni)
• Asigurarea bunei organizari si managementul activitatii si politicii firmei
• Asigurarea ca toate magazinele sa desfasoare activitati in regulile normale prevazute atat de firma cat si de lege (financiar,legal,satisfacerea clientelei,resurse umane)
• Reprezentarea societatii in relatiile cu autoritatile
• Implementarea si monitorizarea comportamentului angajatilor cu clientii, conform cerintelor, pentru vanzari optime
• Supervizarea vanzarilor, angajari, demisii, propunerea reevaluarii angajatilor
• Pregatirea personalului care sa formeze noi ehipe pentru deschideri de noi magazine sau pentru atingerea rezuultatelor optime
• Preluarea de spatii noi, pe care sa le dezvolt pana la stadiul de magazin de comercializare a produselor
august 2006 - februarie 2009 (2 ani si 6 luni)
• Asigurarea bunei organizari si managementul activitatii si politicii firmei
• Asigurarea ca toate magazinele sa desfasoare activitati in regulile normale prevazute atat de firma cat si de lege (financiar,legal,satisfacerea clientelei,resurse umane)
• Reprezentarea societatii in relatiile cu autoritatile
• Implementarea si monitorizarea comportamentului angajatilor cu clientii, conform cerintelor, pentru vanzari optime
• Supervizarea vanzarilor, angajari, demisii, propunerea reevaluarii angajatilor
• Pregatirea personalului care sa formeze noi ehipe pentru deschideri de noi magazine sau pentru atingerea rezuultatelor optime
• Preluarea de spatii noi, pe care sa le dezvolt pana la stadiul de magazin de comercializare a produselor
Manager - Area sales Manager, S.C. HARVYN RO S.R.L (Kenvelo Clothes)
ianuarie 2002 - august 2006 (4 ani si 7 luni)
• Supravegherea si vizitarea magazinelor pe care le aveam in subordine
• Reprezentarea firmei in situatiile de care avea nevoie firma, in relatiile cu autoritatile
• Supervizarea vanzarilor si introducerea de noi metode de vanzare si promovare a produselor
• Asigurarea satisfacerii clintelei prin serviciile pe care le oferea personalul instruit pentru aceste lucruri
ianuarie 2002 - august 2006 (4 ani si 7 luni)
• Supravegherea si vizitarea magazinelor pe care le aveam in subordine
• Reprezentarea firmei in situatiile de care avea nevoie firma, in relatiile cu autoritatile
• Supervizarea vanzarilor si introducerea de noi metode de vanzare si promovare a produselor
• Asigurarea satisfacerii clintelei prin serviciile pe care le oferea personalul instruit pentru aceste lucruri
Studii Cristina Monica Pitesteanu
facultate: Universitatea de Stiinte Economice Lucian Blaga
septembrie 2006 - iunie 2009 (2 ani si 9 luni), Sibiu
Am studiat profilul de Management care se plia foarte mult cu activitatea care o aveam in cadrul dezvoltarii profesionale.
septembrie 2006 - iunie 2009 (2 ani si 9 luni), Sibiu
Am studiat profilul de Management care se plia foarte mult cu activitatea care o aveam in cadrul dezvoltarii profesionale.
Hobby-uri
Sportul, cititul, plimbarile lungi.