Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Laurentiu Ion

Customer Service Officer, Unilever South Central Europe

Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre Laurentiu Ion
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Customer Service Officer
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
15 noiembrie 1987 (31 ani si 8 luni)
Locul nasterii:
Fetesti, ialomita
Stare civila / familie:
intr-o relatie
Sex:
Masculin
Nationalitate:
romana
Membru KeyPeople de:
6 ani si 11 luni
Activitate profesionala Laurentiu Ion
Customer Service Officer, Unilever South Central Europe
iulie 2010 (8 ani si 11 luni)
- supervizarea echipei de Speciali?ti Customer Service
- urm?rirea/ administrarea comunicarii ?i interac?iunii zilnice dintre comenzi ?i facturi
- urm?rirea opera?iilor legate de produsele returnate/ refuzate sau retrase de pe pia??
- în?elegerea foarte clar? a tranzactiilor in SAP, executia, precum si efectele lor in sistem
- rezolvarea reclama?iilor clien?ilor (logistic?, pre?uri, MRDR, termene de valabilitate)
- in momentul primirii comenzilor, validarea termenilor comerciali (cantitatea minim? comandat?, num?rul de comand?, locul de unde se livreaz?)
- este responsabil de ordonarea comenzilor în ordinea priorit??ilor ?i conform datelor de livrare optim? la client
- executarea în?elegerilor cu clientul la nivel de comand? (produse listate, promo?ionale)
- urm?rirea livrarilor la client în concordan?? cu programarile zilnice
- urm?rirea produselor nelivrate la clientul alocat ?i întârzierile în execu?ia livr?rii
- men?inerea în permanen?? a legaturii cu depozitul ?i cu transportul
- gestionarea eventualelor supliment?ri de comenzi care pot ap?rea în zilele din afara programului de livr?ri
- între?inerea portofoliului SAP al clien?ilor pe care îi are în responsabilitate
- conducerea proiectelor de îmbun?ta?ire ?i programelor de colaborare cu clien?ii (EDI, OSA)
- lucreaz? ca parte a echipei de OSA pentru a se asigura c? obiectivele grupului sunt îndeplinite
- contribuirea la identificarea targeturilor ?i m?sur?torilor legate de KPI
- dezvoltarea rela?iilor de colaborare cu partenerii de proiect ?i cu fiecare magazin în parte
- se asigur? c? indicatorii de performan?? ai proiectului sunt îndeplini?i
- sus?inerea ?i coordonarea implement?rii celor mai bune practici de c?tre Coach-ul de OSA
- asigur? suport/ îndrumare Coach-ului OSA
- analizarea continu? a datele pentru a cuantifica impactul disponibilit??ii la raft
- identificarea ?i propunerea de oportunit??i pentru îmbun?t??ire continu?, prin implementarea modelului în 5 pa?i
- stabilirea ?i dezvoltarea de rela?ii cu alte contacte cheie pentru a maximiza beneficiile proiectului
- contribuie la designul ?i implementarea unui proces in-store de audit/ recompens?
Studii Laurentiu Ion
master: ASE Bucuresti
octombrie 2009 - iunie 2011 (un an si 8 luni), Bucuresti
Hobby-uri
cititul, pictura, muzica, sportul