Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Madalina STAN

referent specialitate, ALPHA BANK ROMANIA SA

Motto personal: ,,Nu p?r?se?ti un ideal f?r? s?-i la?i ceva din fiin?a ta. Nicolae Iorga

Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre Madalina STAN
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
referent specialitate
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
21 septembrie 1985 (33 ani si 10 luni)
Locul nasterii:
TULCEA
Stare civila / familie:
necasatorit(a)
Nationalitate:
ROMANA
Membru KeyPeople de:
6 ani si 9 luni
Succese Profesionale
Consider o reusita pe plan profesional experienta pe care am acumulat-o in domeniul analizei de credite,in domeniul cardurilor,faptul ca imi indeplinesc sarcinile respectand deadline-urile,oferind intotdeauna servicii profesioniste.
 
Esecuri Profesionale
Nu pot spune ca am avut esecuri profesionale, dar am avut anumite experiente negative din care am invatat si care au ajutat la dezvoltarea mea profesionala si personala.
 
Activitate profesionala Madalina STAN
referent specialitate, ALPHA BANK ROMANIA SA
aprilie 2009 - martie 2012 (2 ani si 11 luni)
-Referent de specialitate in cadrul Direc?iei de Carduri si Credite Retail,
Divizia Carduri, Serviciul Customer Support din sediul central;
-Asigurarea consultantei pentru sucursale si clienti(verificare operatiuni
carduri, recalculare comisioane/dobanzi/tranzactii pe baza de carduri);
-Modificarea statusului cardurilor n conformitate cu solicit?rile clien?ilor,
unit??ilor sau regulilor interne ale b?ncii si efectuarea procedurilor necesare;
- Urmarirea procesului privind extrasele de cont de card eliberate clientilor, de la
emitere si pana la transmiterea lor prin intermediul Postei Romane: verificarea
corectitudinii datelor( elementele de identificare ale clientului, tranzactiile
efectuate, comisioane etc), verificarea mesajelor de marketing;
- Promovarea ofertelor de carduri de credit din portofoliul Bancii prin
telefon;
- Solutionarea reclamatiilor clientilor, primite atat telefonic, cat si in scris;
- Analiza conturilor clientilor care prezinta sold debitor neautorizat si formularea
unui raspuns catre Departamentul de Risc operational.
ANALIST CREDITE RETAIL, ALPHA BANK ROMANIA SA
august 2008 - martie 2009 (8 luni si 2 zile)
- Analiza solicit?rilor de finan?are ale clien?ilor persoane fizice, PFA
- Analizarea dosarelor de credit de nevoi personale, auto, pentru persoane fizice
precum si a cererilor pentru toate tipurile de carduri de credit si facilitatii de
descoperit de cont primite din sucursale/ agentii conform procedurii interne a
Bancii;
- Actualizare date clienti in aplicatia dedicata;
- Aprobarea sau respingerea cererii de credit sau a facilitatii de descoperit de cont.
ANALIST CREDITE, RALFI IFN SA
decembrie 2007 - iulie 2008 (8 luni si 2 zile)
-Realizarea de credite de consum,analiza documentatiei necesare realizarii
dosarului fizic al clientului;
-Incheierea de contracte;
-Incasari;
-Consilierea clientilor cu privire la sistemul optim de finantare care s-ar
potrivi pentru fiecare;
-Rezolvarea diverselor probleme legate de plati,lichidari,rezilieri de contract.
OPERATOR INTERVIU(TELEFONIC), SC SYNOVATE SRL
octombrie 2006 - noiembrie 2007 (un an si 2 luni)
-Realizarea de sondaje de opinie prin telefon, pentru diferite produse si servicii
de pe piata, atigerea targetului zilnic.
Studii Madalina STAN
facultate: UNIVERSITATEA SPIRU HARET
octombrie 2004 - octombrie 2008 (4 ani si o zi), BUCURESTI
FACULTATEA FINANTE BANCI
Hobby-uri
Sportul, cititul, plimbarile.