Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Marian Ristescu

Manager, Garrone Romania

Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre Marian Ristescu
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Manager
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
25 noiembrie 1973 (48 ani si 9 luni)
Locul nasterii:
Bucuresti
Stare civila / familie:
casatorit(a)
Sex:
Masculin
Nationalitate:
Romana
Membru KeyPeople de:
10 ani si 8 luni
Activitate profesionala Marian Ristescu
Manager, Garrone Romania
aprilie 2012 (10 ani si 4 luni)
Domeniu Activitate Firma: Companie internationala, numarul 2 in piata de vermouth din Romania.

Responsabilitati:
Organizarea Departamentului Comercial pe criterii de eficientizare a costurilor in vederea
optimizarii activitatilor de aprovizionare si livrare.
Urmarirea zilnica a activitatii personalului pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor
operationale.
Stabilirea strategiei specifice pentru fiecare canal de vanzare.
Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii
a tuturor problemelor ocazionale.
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de livrare in vederea optimizarii.
Coordonarea intregii activitati comerciale a companiei.
Asumarea negocierilor in relatia directa cu canalul key account.
Dezvoltarea afacerilor companiei in afara granitelor tarii.
Raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul
operational.
Coordonarea echipei de vanzari la nivel national.
Analizarea sortimentatiei existente si dezvoltarea portofoliului de produse.
Raspunderea administrarii corecte a bugetului alocat.
Senior Key Account Manager, Strauss Romania
noiembrie 2008 - ianuarie 2012 (3 ani si 2 luni)
Domeniu Activitate Firma: Companie multinationala, numarul 2 in piata de cafea din
Romania, detinatorul brandurilor Doncafe si Fort.

Responsabilitati:
Negocierea contractelor anuale, conform politicilor companiei;
Urmarirea si analizarea periodica a P&L anual;
Evaluarea nevoilor clientilor si propunerea de abordare proactiva a acestora;
Maximizarea frecventei out of stock-ului si a numarului de retururi printr-un management
eficient al stocului si prin previzionarea comenzilor, impreuna cu dezvoltarea retelei de
comunicare in clientii alocati;
Forecast saptamanal/sku si rolling forecast/sku, lunar pentru urmatoarele 3 luni;
Maximizarea distributiei produselor companiei pe clientii alocati;
Participarea la sedintele de business cu reprezentantii clientilor KA din canalul alocat;
Discutarea si analizarea/compararea rezultatelor sedintelor cu clientii fata de strategia
companiei impreuna cu Directorul National;
Responsabilitatea corectei aplicari a politicilor de termene de plata si credit, pret si asigurarea
ca partenerii alocati sunt in linie cu politica stabilita;
Raspunderea administrarii corecte si eficiente a bugetului alocat clientilor de care raspund;
Monitorizarea si analizarea permanenta a performantei clientilor alocati - sursa cea mai
credibila de informatii si knowledge despre clienti, oferirea proactiva de feed-back, managementului
companiei cu care se afla in relatii de lucru, in vederea imbunatatirii continue a activitatilor
de dezvoltare a business-ului pe canalul KA;
Verificarea permanenta a calitatii merchandisingului efectua de merchandiserii proprii
cat si externalizati, pozitionarea, aspectul si vizibilitatea raftului, precum si folosirea adecvata
a materialelor POS;
Verificarea preturilor din lista de preturi si din piata, conform regulilor impuse de catre
companie;
Completarea de rapoarte de activitate conform cerintelor Directorului National;
Recrutarea, pregatirea si evaluarea echipei de KA Sales Executives si KA Merchandisers;
Coordonarea echipei de KA Sales Executives de pe zona Muntenia (Bucuresti si judetele
Ilfov, Buzau, Prahova, Dambovita si Giurgiu);
Implementarea si dezvoltarea layout-ului raftului a display-urilor/stand-urilor si planogramelor
si implementarea planului de merchandising prin intermediul echipei subordonate;
Propune si dezvolta promotii pe tip de produs cu obiective clare de volum si profitabilitate,
care sunt in linie cu strategia de brand, in colaborare cu Brand Manager, Trade Marketing
Manager si implementeaza promotiile in limita bugetelor stabilite;
Managementul direct al extra bugetelor alocate;
Urmarirea si analizarea permanenta a pietei din punct de vedere a situatiei economice
si al concurentei si raporteaza Directorului National informatiile necesare in timp util pentru
luarea masurilor necesare de ajustare a politicii de vanzari la cerintele pietei;
Obtinerea de date despre activitatea competitiei, analizarea punctelor tari si slabe ale
competitiei si propunerea de actiuni specifice de contracarare si obtinerea avantajului
competitiv al propriei organizatii;
Rezolvarea problemelor care se pot ivi la punctele de vanzare din punct de vedere al
stocurilor, preturilor si concurentei.
Key Account Manager, TGV Holding SA
iulie 2007 - octombrie 2008 (un an si 4 luni)
Domeniu Activitate Firma: Divizia de KA a producatorilor Trust LF Distilleries Focsani
(alcool) si Vinexport SA Focsani (vinuri) si distribuitor de bere.

Responsabilitati:
Gestionarea relatiilor cu urmatorii clienti de tip KA: Metro, Selgros, Real, Carrefour, Cora,
Billa, Rewe;
Participarea la negocierea contractelor anuale;
Realizarea strategiei anuale de vanzari impreuna cu Directorul General;
Construirea echipei de KA Sales Executives si KA Merchandisers la nivel national si
coordonarea acesteia;
Listarea de produse noi si mentinere portofoliului de produse listat;
Negocierea si implementarea diverselor promotii;
Forecast saptamanal/sku la produsele alcoolice si lunar/sku la gama de vinuri;
Urmarirea si realizarea target-elor;
Urmarirea cash flow-ului;
Analizarea rapoartelor de vanzare ale KA Sales Executives si a rapoartelor de prezenta
a KA Merchandisers.
National Key Account Manager, Romdil
octombrie 2006 - iunie 2007 (8 luni si 3 saptamani)
Domeniu Activitate Firma: Producator si distribuitor de biscuiti.

Responsabilitati:
Gestionarea relatiilor cu urmatorii clienti de tip KA: Selgros, Real, Carrefour, Cora, Auchan,
Billa, GMarket.
Participarea la negocierea contractelor anuale;
Realizarea strategiei anuale de vanzari impreuna cu Directorul National;
Coordonarea activitatii de executie la nivel national;
Listarea de produse noi si mentinere portofoliului de produse listat;
Negocierea si implementarea diverselor promotii;
Urmarirea si realizarea target-elor;
Urmarirea cash flow-ului;
Analizarea rapoartelor de vanzare ale KA Sales Executives si a rapoartelor de prezenta
a KA Merchandisers.
Key Account Manager, Alex & Comp
august 2004 - iunie 2006 (un an si 10 luni)
Domeniu Activitate Firma: Producator de condimente, ingrediente de patiserie si baze de mancaruri.

Responsabilitati:
Gestionarea relatiilor cu urmatorii clienti de tip KA: Selgros, Cora, Artima, Auchan, Real.
Participarea la negocierea contractelor anuale;
Realizarea strategiei anuale de vanzari impreuna cu Directorul National;
Coordonarea activitatii de executie la nivel national;
Listarea de produse noi si mentinere portofoliului de produse listat;
Listarea gamei de produse sezoniere;
Negocierea si implementarea diverselor promotii;
Urmarirea si realizarea target-elor;
Urmarirea cash flow-ului;
Analizarea rapoartelor de prezenta a KA Merchandisers.
Key Account Executive, Tchibo Romania
ianuarie 2004 - august 2004 (7 luni si 4 zile)
Domeniu Activitate Firma: Companie multinationala, numarul 3 in piata de cafea din
Romania.

Responsabilitati:
Coordonarea echipei de vanzari a distribuitorului;
Stabilirea si urmarirea routing-urilor zilnice ale agentilor;
Analiza rapoartelor de vanzare ale agentilor si intocmirea de rapoarte de vanzare pentru
Regional Sales Manager;
Urmarirea si atingerea target-ului;
Urmarirea cash flow-ului;
Implementarea promotiile in magazinele de tip KA alocate;
Mentinerea relatiei cu persoanele de decizie din magazinele KA.
Reprezentant Vanzari Key Account, Imex SRL
ianuarie 2003 - ianuarie 2004 (12 luni si o zi)
Domeniu Activitate Firma: Distribuitor al produselor Murfatlar, Borsec, Pfanner, Tchibo.

Responsabilitati:
Preluarea comenzilor in magazinele de tip Local KA;
Respectarea routing-ului zilnic;
Urmarirea cash flow-ului;
Urmarirea si atingerea target-ului.
Local Key Account Sales Supervisor, STS Distribution SRL
octombrie 1999 - februarie 2003 (3 ani si 4 luni)
Domeniu Activitate Firma: Distribuitor al produselor: Dr. Oetker, Fuchs, Argus, Monte Bianco, Monte Banato etc.

Responsabilitati:
Preluarea comenzilor in magazinele de tip Local KA;
Urmarirea cash flow-ului;
Urmarirea si atingerea target-ului;
Coordonarea agentilor de vanzari din sectoarele 2 si 3.
Agent Comercial, Adisan SA
aprilie 1999 - octombrie 1999 (6 luni si 2 zile)
Domeniu Activitate Firma: Dealer Connex.

Responsabilitati:
Incheierea de abonamente de telefonie mobila pentru Connex.
Agent Comercial, Standard Nutricia SRL
octombrie 1998 - aprilie 1999 (6 luni si 3 zile)
Domeniu Activitate Firma: Producator de snacks-uri si chips-uri.

Responsabilitati:
Clienti noi;
Merchandising
Adjunct Sef Raion, Metro Rom Invest SRL
septembrie 1997 - octombrie 1998 (un an si 4 saptamani)
Domeniu Activitate Firma: Companie multinationala, primul mare key account intrat in piata din Romania.

Responsabilitati:
Comenzi pentru furnizori;
Implementare planograme;
Monitorizarea retururilor pentru produsele deteriorate;
Mentinerea relatiei cu furnizorii si cu clientii fideli;
Urmarirea vitezei de rotatie a stocurilor de marfa;
Participarea la inventarele lunare si anuale.
Sef de Productie Sectie de Panificatie, Compania Finta SRL
martie 1993 - iulie 1997 (4 ani si 4 luni)
Domeniu Activitate Firma: Fabrica de paine.

Responsabilitati:
Monitorizarea stocurilor de materie prima;
Realizarea de produse finite termenele stabilite;
Verificare incarcarii masinilor de distributie.
Studii Marian Ristescu
master: Universitatea Spiru Haret
octombrie 2008 - martie 2009 (5 luni si 2 saptamani), Bucuresti
facultate: Universitatea Spiru Haret
octombrie 2004 - iunie 2008 (3 ani si 9 luni), Bucuresti
liceu: Liceul Teoretic Eugen Lovinescu
septembrie 1990 - iunie 1992 (un an si 8 luni), Bucuresti