Bun venit, Guest!
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!
Marius Grigoriu
Director General, CMG Development
Motto personal: Un om de afaceri de succes face tot ceea ce un om de afaceri fara succes refuza sa faca.
Despre Marius Grigoriu
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Director General
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
15 august 1980 (41 ani si 10 luni)
Locul nasterii:
Vaslui
Stare civila / familie:
casatorit(a)
Venit anual:
1000 EUR
Sex:
Masculin
Nationalitate:
Roman
Membru KeyPeople de:
11 ani si 3 saptamani
Succese Profesionale
CMG Development
Esecuri Profesionale
Nu am.
Activitate profesionala Marius Grigoriu
Director General, CMG Development
ianuarie 2008 (14 ani si 5 luni)
- Promovarea imaginii companiei si a ofertei imobiliare
- Prospectarea pie?ei imobiliare reale în scopul de a identifica noi oportunit??i de
tranzactionare;
- Analiza nevoilor si cerintelor clientilor
- Consilierea clien?ilor prin telefon ?i / sau fa??-în-fa?? in cadrul întâlnirilor
- Promovarea tranzactiilor imobiliare, în scopul de a câ?tiga noi clien?i, ?i men?inerea
rela?iilor cu clientii existenti ai companiei.
- Gestionarea ?i m?rirea portofoliului de clien?i
- Prezentarea catre clienti a proprietatilor disponibile cele mai bune adecvate în func?ie de
a?tept?rile ?i cerintele acestora
- Asigurarea sprijinului financiar ?i intocmirea documentatiei necesare desfasurarii
activit??ii, cat ?i pentru fiecare tranzac?ie in parte, pân? la închiderea acesteia.
ianuarie 2008 (14 ani si 5 luni)
- Promovarea imaginii companiei si a ofertei imobiliare
- Prospectarea pie?ei imobiliare reale în scopul de a identifica noi oportunit??i de
tranzactionare;
- Analiza nevoilor si cerintelor clientilor
- Consilierea clien?ilor prin telefon ?i / sau fa??-în-fa?? in cadrul întâlnirilor
- Promovarea tranzactiilor imobiliare, în scopul de a câ?tiga noi clien?i, ?i men?inerea
rela?iilor cu clientii existenti ai companiei.
- Gestionarea ?i m?rirea portofoliului de clien?i
- Prezentarea catre clienti a proprietatilor disponibile cele mai bune adecvate în func?ie de
a?tept?rile ?i cerintele acestora
- Asigurarea sprijinului financiar ?i intocmirea documentatiei necesare desfasurarii
activit??ii, cat ?i pentru fiecare tranzac?ie in parte, pân? la închiderea acesteia.
Coordonator Financiar Administrativ, SC Interdevelopment SRL
februarie 2007 - februarie 2008 (un an si 4 saptamani)
Am actionat ca suport opera?ional în cadrul proiectelor, pe de o parte, ?i ca
administrator financiar pe de alt? parte.
Ca suport opera?ional în cadrul proiectelor specifice:
- Asigurarea ca toate conditiile ?i resursele necesare pentru implementarea proiectelor
sunt stabilite.
- Planificarea, coordonarea ?i punerea în aplicare a activit??ilor în conformitate cu
calendarul activit??ilor
- Furnizarea de rapoarte tehnice interne s?pt?mânale ?i trimestriale, privind activit??ile
implementate in cadrul proiectului
- Comunicarea cu echipa de management, precum ?i cu partenerii responsabili pentru
realizarea proiectelor
- Furnizarea de informa?ii ?i acordarea de sprijin cu privire la aspectele legate de
organizarea proiectelor;
- Comunicarea ?i lucrul în echipe
În calitate de administrator financiar:
- Men?inerea rela?iilor cu furnizorii, clientii, bancile, precum ?i cu exper?ii str?ini,
implica?i în proiectele companiei
- Supravegherea procesului de modernizare ?i de construire a noului sediu al companiei
din Bucuresti.
- Participarea la negocierea contractelor cu noii clienti
- Participarea la elaborarea planurilor de afaceri ale companiei
- Implicarea activ? în proiectele companiei prin: asigurarea coordon?rii echipelor din
cadrul proiectelor, interac?iunea cu clien?ii în scopul de a satisface nevoile acestora,
ac?ionând ca un mentor – specialist in cadrul echipei;
- Executarea alte sarcini atribuite ad-hoc, necesare desfasurarii activitatii companiei.
februarie 2007 - februarie 2008 (un an si 4 saptamani)
Am actionat ca suport opera?ional în cadrul proiectelor, pe de o parte, ?i ca
administrator financiar pe de alt? parte.
Ca suport opera?ional în cadrul proiectelor specifice:
- Asigurarea ca toate conditiile ?i resursele necesare pentru implementarea proiectelor
sunt stabilite.
- Planificarea, coordonarea ?i punerea în aplicare a activit??ilor în conformitate cu
calendarul activit??ilor
- Furnizarea de rapoarte tehnice interne s?pt?mânale ?i trimestriale, privind activit??ile
implementate in cadrul proiectului
- Comunicarea cu echipa de management, precum ?i cu partenerii responsabili pentru
realizarea proiectelor
- Furnizarea de informa?ii ?i acordarea de sprijin cu privire la aspectele legate de
organizarea proiectelor;
- Comunicarea ?i lucrul în echipe
În calitate de administrator financiar:
- Men?inerea rela?iilor cu furnizorii, clientii, bancile, precum ?i cu exper?ii str?ini,
implica?i în proiectele companiei
- Supravegherea procesului de modernizare ?i de construire a noului sediu al companiei
din Bucuresti.
- Participarea la negocierea contractelor cu noii clienti
- Participarea la elaborarea planurilor de afaceri ale companiei
- Implicarea activ? în proiectele companiei prin: asigurarea coordon?rii echipelor din
cadrul proiectelor, interac?iunea cu clien?ii în scopul de a satisface nevoile acestora,
ac?ionând ca un mentor – specialist in cadrul echipei;
- Executarea alte sarcini atribuite ad-hoc, necesare desfasurarii activitatii companiei.
Business Development Manager, SC Bivolul Advertising SRL
decembrie 2005 - ianuarie 2007 (un an si 2 luni)
- Prospectarea pietii in vederea gasirii unor noi clienti
- Negocierea contractelor cu clientii
- Prospectarea pietii de profil la nivel mondial in scopul obtinerii de informatii referitoare la noi
echipamente
- Supervizarea echipei/echipelor implicate in evenimentele pentru care compania a fost contractata
- Participarea la evenimente ca reprezentant al companiei
- Stabilirea target-urilor de vanzari si definirea strategiilor pentru obtinerea acestor target-uri
- Comunicari catre clienti cu privire la achizitionarea de noi echipamente de catre companie.
decembrie 2005 - ianuarie 2007 (un an si 2 luni)
- Prospectarea pietii in vederea gasirii unor noi clienti
- Negocierea contractelor cu clientii
- Prospectarea pietii de profil la nivel mondial in scopul obtinerii de informatii referitoare la noi
echipamente
- Supervizarea echipei/echipelor implicate in evenimentele pentru care compania a fost contractata
- Participarea la evenimente ca reprezentant al companiei
- Stabilirea target-urilor de vanzari si definirea strategiilor pentru obtinerea acestor target-uri
- Comunicari catre clienti cu privire la achizitionarea de noi echipamente de catre companie.
Economist, SC Tricomarion SRL
noiembrie 2005 - februarie 2007 (un an si 3 luni)
- Intocmirea documentelor contabile (registrul de cas?, registru banca, NIR, rapoarte de
cheltuieli, declara?ii fiscale, inregistrari contabile);
- Participarea la elaborarea balantei ?i a bilan?ului contabil - preg?tirea documentelor
pentru revizuirea si aprobarea de catre contabilul companiei;
- Pastrarea si arhivarea tuturor documentele contabile emise în cadrul societ??ii, în
conformitate cu reglement?rile legislative
- Furnizarea rapoartelor solicitate de management (situatii vanzari, previziuni, etc)
- Men?inerea rela?iei ?i oferirea suportului pentru furnizori, clien?i, b?nci ?i diverse
institu?ii, în ceea ce prive?te activit??ile financiare ?i de contabilitate
- Participarea la sfâr?itul anului la inventarierea fizic? a m?rfurilor ?i mijlocelor fixe ale
companiei.
noiembrie 2005 - februarie 2007 (un an si 3 luni)
- Intocmirea documentelor contabile (registrul de cas?, registru banca, NIR, rapoarte de
cheltuieli, declara?ii fiscale, inregistrari contabile);
- Participarea la elaborarea balantei ?i a bilan?ului contabil - preg?tirea documentelor
pentru revizuirea si aprobarea de catre contabilul companiei;
- Pastrarea si arhivarea tuturor documentele contabile emise în cadrul societ??ii, în
conformitate cu reglement?rile legislative
- Furnizarea rapoartelor solicitate de management (situatii vanzari, previziuni, etc)
- Men?inerea rela?iei ?i oferirea suportului pentru furnizori, clien?i, b?nci ?i diverse
institu?ii, în ceea ce prive?te activit??ile financiare ?i de contabilitate
- Participarea la sfâr?itul anului la inventarierea fizic? a m?rfurilor ?i mijlocelor fixe ale
companiei.
Studii Marius Grigoriu
facultate: Academia de Studii Economice
octombrie 2001 - iunie 2005 (3 ani si 8 luni), Bucuresti
Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori
octombrie 2001 - iunie 2005 (3 ani si 8 luni), Bucuresti
Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori
facultate: Academia de Studii Economice
octombrie 1999 - iunie 2003 (3 ani si 8 luni), Bucuresti
Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune
octombrie 1999 - iunie 2003 (3 ani si 8 luni), Bucuresti
Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune
liceu: Liceul de Informatica
septembrie 1995 - mai 1999 (3 ani si 8 luni), Piatra Neamt
Programare. In urma absolvirii liceului am devenit Programator Analist Ajutor
septembrie 1995 - mai 1999 (3 ani si 8 luni), Piatra Neamt
Programare. In urma absolvirii liceului am devenit Programator Analist Ajutor
Hobby-uri
Afacerile, IT-ul, muzica, calatoriile, sportul.