Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Marius Ionut Maracine

Consultant pentru afaceri si management, trainer, Solutii Optimizare Afacere

Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre Marius Ionut Maracine
Pozitia curenta:
Consultant pentru afaceri si management, trainer
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
7 ianuarie 1985 (36 ani si 8 luni)
Locul nasterii:
Gaesti
Stare civila / familie:
casatorit(a), 1 copil
Sex:
Masculin
Nationalitate:
Roman
Membru KeyPeople de:
8 ani si 4 luni
Succese Profesionale
Marius creeaz? ?i implementeaz? solutii customizate pentru companiile mici ?i mijlocii din domenii de activitate variate (Comer?, Servicii, Construc?ii, Produc?ie etc.).
 
Activitate profesionala Marius Ionut Maracine
Consultant pentru afaceri si management, trainer, Solutii Optimizare Afacere
septembrie 2012 (9 ani si 2 saptamani)
Creez ?i implementez solu?ii customizate pentru companiile mici ?i mijlocii din domenii de activitate variate (Comer?, Servicii, Construc?ii, Produc?ie etc.). Ajut companiile s? îmbun?t??easc? vânz?rile, productivitatea, eficien?a activit??ilor opera?ionale ?i, ca urmare, s? creasc? profitul.
Solu?iile includ, în func?ie de situa?ie: Consultan?? pentru afaceri ?i management (analiz?, strategie, modelare afacere, optimizare etc.), Training (Vânz?ri, Optimizare afacere, Inteligen?? Emo?ional?, Stabilirea ?i atingerea obiectivelor, Time Management etc.), Implementare solu?ii informatice (XRM, CRM, ERP, BPM, BI) ?i altele.

Parcurs profesional

Am intrat în contact cu afacerile mici înc? din timpul liceului, când o ajutam pe mama s? opereze o mic? afacere de comer?, în ora?ul G?e?ti, jude?ul Dâmbovi?a. În aceea?i perioad? am fost actor amator în trupa de teatru a ora?ului, timp de 3 ani. La finalul liceului aveam de ales între pasiunea pentru teatru ?i cea pentru afaceri. Motivat de dorin?a de a porni propria afacere, pe care s? o conduc în mod profesionist, am ales Facultatea de Management din cadrul ASE Bucure?ti.
Înc? din primul an de facultate (2003) am început s? lucrez în vânz?ri. Am pornit de la postul de vânz?tor într-un mic magazin din Drumul Taberei ?i am ajuns, în 4 ani, s? supervizez trei echipe de vânz?ri din Bucure?ti, Ialomi?a ?i C?l?ra?i.
Am vrut s? câ?tig experien?? ?i în celelalte procese ale afacerii a?a c?, în februarie 2009, am renun?at la vânz?ri pentru a începe de la zero în domeniul consultan?ei pentru afaceri ?i management. Primii doi ani, cât am fost consultant junior, i-am dedicat dezvolt?rii de abilit??i, acumul?rii de cuno?tin?e ?i experiment?rii în domenii diverse de activitate precum: strategie afacere, elaborare plan de afacere, contabilitate, dezvoltare ?i implementare sisteme informatice, aprovizionare, logistic?, implementare sisteme ISO etc. În 2010, pentru c? eram pasionat de training înc? de pe vremea când înv??am agen?ii de vânz?ri din echipa mea cum s? vând?, am început preg?tirea pentru a fi trainer.
În 2011 am fondat compania Enlight Training ?i am continuat activitatea ca ?i consultant pentru afaceri ?i management cu proiecte de optimizare afacere, în care am lucrat la: supervizare vânz?ri, implementare contabilitate managerial?, implementare ERP ?i CRM, documentare model afacere, documentare procese afacere (BPMN) etc.
Pe parcursul anului 2012, m-am implicat în mai multe proiecte atât de training, cât ?i de consultan?? pentru afaceri ?i management. În septembrie 2012, împreun? cu Gheorghe ?andru (fondatorul Quality Expert ?i Profit Wizard) ?i Lucian Male? (managing partener Profit Wizard), am început proiectul Solu?ii Optimizare Afacere. SOA reune?te expertiza ?i experien?a celor trei companii (training, consultan?? ?i contabilitate) ?i a peste 10 speciali?ti, pentru a crea ?i implementa solu?ii customizate pentru companiile mici ?i mijlocii.
În prezent, m? ocup de cre?terea portofoliului de clien?i pentru cele trei companii ?i proiectul SOA ?i m? implic în proiecte ca trainer ?i consultant.

Experien?a:

• Vânz?ri: 6 ani (dintre care 3 ani supervizare echipe vânzari)
• Consultan?? management: 5 ani
• Training: 3 ani

Preg?tire profesional?:

• Facultatea de Management (ASE)
• Master Administrarea Afacerilor (ASE)
• Formator (trainer) autorizat de Autoritatea Na?ional? de calific?ri – ANC (fost CNFPA)
• Manager de proiect autorizat de Autoritatea Na?ional? de calific?ri – ANC (fost CNFPA)
• Cursuri pe teme precum:
o Vânz?ri
o Comunicare
o Managementul calit??ii ISO 9001:2008
o Time Management
o NLP
o Coaching
o Inteligen?? Emo?ional?
Consultant pentru afaceri ?i management, trainer ?i new business developer, Profit Wizard
septembrie 2012 (9 ani si 2 saptamani)
www.profit-wizard.ro
Consultant? pentru afaceri ?i management ?i dezvoltarea portofoliului de clien?i.
Fondator, Trainer ?i Consultant pentru afaceri ?i management, Enlight Training
martie 2011 (10 ani si 6 luni)
www.enlight-training.ro
Training open si corporate pe diverse teme (Vanzari, Inteligenta Emotionala, Stabilirea si atingerea obiectivelor, Time Management etc.).
Consultanta pentru afaceri si management, implementare solutii informatice (XRM, CRM, ERP, BPM, BI).
Consultant pentru afaceri si management, Quality Expert
martie 2009 - iunie 2011 (2 ani si 3 luni)
www.qexpert.ro
Consultanta pentru afaceri si management, Implementare solu?ii informatice ?i Training.
Area Sales Supervisor, Prodvinalco
octombrie 2007 - februarie 2009 (un an si 5 luni)
Coordonarea distribuitorilor alocati din zonele:Bucuresti si judetele: Ilfov, Calarasi si Ialomita. Urmarirea realizarii obiectivelor de vanzari si incasari pe zona alocata. Implementarea si coordonarea activitatilor promotionale si merchandising prin echipa de vanzari a distribuitorilor. Implementarea politicilor de pret, marketing si vanzare ale Prodvinalco la distribuitorii alocati. Controlul si monitorizarea nivelului stocului si platilor distribuitorilor. Training si coaching pentru agentii distribuitorilor. Impartirea targetelor pe agentii si supervisorii distribuitorilor, coordonarea, antrenarea si verificarea realizarilor acestora.
Area Sales Manager, DOV International
martie 2006 - martie 2007 (un an si 4 saptamani)
Organizarea logistica a zonei alocate in zone de lucru pentru fiecare agent; stabilirea targhetului, obiectivelor si focusurilor pentru fiecare dintre agentii din subordine; coordonarea antrenarea si verificarea agentilor de vanzari aflati in subordine; organizarea recrutarii de agenti noi; instruirea agentilor noi; gestionarea clientilor speciali cum ar fi S.R.I., S.R.P. , retele, unitati militare etc. ; realizarea de rapoarte zilnice, saptamanale, lunare privitor la vanzari, incasari, diverse campanii, focusuri.
Agent de vanzari, DOV International
ianuarie 2005 - februarie 2006 (un an si o luna)
Gestionarea zonei alocate, vanzare, incasare, deservirea clientului, intocmirea de rapoarte zilnice privitor la activitatea din teren.
Studii Marius Ionut Maracine
master: Academia de studii economice
octombrie 2008 - iunie 2010 (un an si 9 luni), Bucuresti
Administrarea Afacerilor
facultate: Academia de studii economice
octombrie 2003 - iunie 2008 (4 ani si 9 luni), Bucuresti
Facultatea de Management