Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Nastasia Cernat

Executive Manager, Italian Coffee Concept

Motto personal: In viata nu primesti intotdeauna ceea ce-ti doresti, insa daca te straduiesti suficient, uneori poti primi ceea ce ai nevoie.

Nastasia Cernat
face business in stil
Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre Nastasia Cernat
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Executive Manager
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
24 martie 1976 (43 ani si 6 luni)
Locul nasterii:
Focsani, Vrancea
Stare civila / familie:
necasatorit(a)
Venit anual:
1800 EUR
Membru KeyPeople de:
9 ani si 2 saptamani
Succese Profesionale
Coordonarea cu succes a unei serii de venimente si lansari de branduri.
 
Esecuri Profesionale
 
Activitate profesionala Nastasia Cernat
Executive Manager, Italian Coffee Concept
septembrie 2008 - aprilie 2010 (un an si 7 luni)
Master franchisor in Romania pentruTesta Rossa Caffebar
Chef Marketing Officer, Top Line Management
ianuarie 2008 - septembrie 2008 (8 luni si 3 zile)
Companie nationala, distribuitor exclusiv in Romania pentru cosmetice de lux, aparatura si mobilier pentru saloane de frumusete.

- Coordonarea departamentului de marketing&public relations;
- pregatirea planurilor de marketing si stabilirea bugetelor de promovare;
-analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
- intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
-analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
- analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
- stabilirea conceptelor si pregatirea copy-urilor pentru tipar;
- intocmirea dosarelor de presa si a comunicatelor de presa;
- stabilirea si mentinerea unei bune relatii cu reprezentantii media
( socializare, fidelizare..etc);
- organizare de evenimente ( stabilirea conceptului, alegerea locatiei potrivite, intocmirea listei de invitati, coordonarea logistica a evenimentului, monitorizare media dupa eveniment);
- crearea, coordonarea si implementarea promotiilor indoor si outdoor;
- promovarea constanta a imaginii companiei precum si a brandurilor de lux din portofoliul acesteia;
- crearea si implementarea strategiilor de comunicare interna si externa;
- intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata.
Executive Manager, Life Fitness and Beauty Center
noiembrie 2005 - decembrie 2007 (2 ani si 2 luni)
Centru de lux de intretinere si frumusete.
-Crearea si implementarea strategiei de marketing si de comunicare interna si externa;
- Crearea si promovarea unei identitati corporate;
- Identificarea publicului tinta si stabilirea strategiei de promovare;
- Coordonarea intregii activitati de administrare a afacerii si a activitatilor de personal ( recrutare, intervievare, angajare, job specifications, evaluare personal, training personal etc)
Marketing & PR Manager, Prestige Parfum
septembrie 2001 - septembrie 2005 (4 ani si o luna)
Distribuitor exclusiv in Romania pentru produse de parfumerie si cosmetica de lux ( Dior, Guerlain, Cartier, Burberry, Chopard, Lancaster, Christian Lacroix, etc).
- coordonarea departamentului de marketing&public relations;
- pregatirea planurilor de marketing si stabilirea bugetelor de promovare;
-analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;
- intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
-analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);
- analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;
- intocmirea dosarelor de presa si a comunicatelor de presa;
- stabilirea si mentinerea unei bune relatii cu reprezentantii media
- organizare de evenimente ( stabilirea conceptului, alegerea locatiei potrivite, intocmirea listei de invitati, coordonarea logistica a evenimentului, monitorizare media dupa eveniment);
- crearea, coordonarea si implementarea promotiilor indoor si outdoor;
- promovarea constanta a imaginii companiei precum si a brandurilor de lux din portofoliul acesteia;
- crearea si implementarea strategiilor de comunicare interna si externa;
- intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata.
Studii Nastasia Cernat
facultate: Universitatea Hyperion, Facultatea de Jurnalism si stiintele Comunicarii
septembrie 1997 - iulie 2001 (3 ani si 10 luni), Bucuresti
Hobby-uri
Baschetul, rezolvarea enigmelor.