Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Nicoleta Mincu

Manager Dezvoltare Franciza, Nomasvello

Motto personal: Never, never, never give up

Nicoleta Mincu
face business in stil
Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Nicoleta Mincu
Nicoleta Mincu: stimate partener Key People,

tu ce planuri de afaceri ai pentru 2010-2011?

Nicoleta Mincu
Acum un an sau mai mult (Vineri, 13 August 2010 10:41)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi
Nicoleta Mincu
Nicoleta Mincu: Nomasvello, franciza ideala atat ca afacere, cat si ca loc de munca

Nomasvello este primul brand international de infrumusetare, specializat doar in fotoepilare si fotorejuvenare (epilare definitiva si tratamente de intinerire cu lumina intens pulsata). Evolutia companiei este spectaculoasa. In doar 3 ani Nomasvello a depasit 500 de centre in Spania, fiind prezenta si in Portugalia, Brazilia, Mexic, Bulgaria, Polonia si Romania, ceea ce situeaza marca pe o pozitie de conducere la nivel global in acest sector, cu peste 760 centre. Anul acesta No+vello® se va extinde in Italia si alte tari din Europa Centrala si de Est.
No+vello© a intrat pe piata din Romania cu preturi competitive ( 30 euro vs. 180-200 euro pentru aceeasi zona in alte centre de infrumusetare ), dand acces unui public larg la tratamente estetice, altadata prohibitive. In plus, orice client care beneficiaza de serviciile noastre se bucura de asistenta permanenta, oferita de operatorii centrului, siguranta, pentru ca fiecare tratament incepe cu un test initial de toleranta si eficacitate, confort, deoarece metoda este nedureroasa, spre deosebire de cea cu laser, produse de ingrijire personala, ca sa persiste senzatia de hidratare a pielii.
Nomasvello, franciza premiata in 2009 pentru cea mai rapida dezvoltare din Europa
Proprietarii afacerii au pornit de la ideea ca din ce in ce mai multi oameni sunt dornici sa arate si sa se simta bine si cauta metode eficiente si sigure de a obtine acest lucru. Ultimele studii arata ca 88% din romani acorda o importanta medie si ridicata imaginii personale, 74% se epileaza, iar pentru una din 4 femei eliminarea parului de pe corp ocupa numarul 1 in topul tratamentelor estetice, in timp ce 15% dintre barbati se epileaza cu o frecventa mai mica decat femeile. Epilarea este tratamentul estetic prioritar pentru 45% dintre tinerii cuprinsi intre 25 si 35 de ani, atat barbati, cat si femei ( studiu elaborat de Nomasvello in colaborare cu un institut de investigatie demoscopica ).
Pe langa pret, alti factori cheie ai succesului afacerii sunt specializarea ( centrele Nomasvello ofera doar tratamente de fotoepilare si fotorejuvenare, ceea ce garanteaza prefesionalismul echipei de operatori ) si facilitatea managementului centrului ( operatorii sunt de regula cosmeticieni, desi nu este necesar sa aiba experienta anterioara in cosmetica, pentru ca sunt formati de master francizat, iar echipamentele Nomasvello sunt foarte usor de manipulat si intretinut ).
Strategia de dezvoltare a francizei Nomasvello are in vedere un sistem neconcurential, bazat pe exclusivitate teritoriala. Nomasvello intentioneza sa construiasca parteneriate in fiecare oras din Romania, cu o populatie mai mare de 50.000 de locuitori, ajungand la 200 de centre in tara noastra in urmatorii 3 ani.
Costurile, pe care trebuie sa le aiba in vedere un antreprenor, atunci cand se decide sa achizitioneze franciza Nomasvello, sunt urmatoarele:
30.000 euro taxa de intrare in retea ( care include echipamentul IPL, suportul tehnic, de marketing, managerial si operational; elemente de signalistica externa si interna; software de management, mobilier, publicitate initiala, etc.( nu include lucrari de amenajare )
300 euro redevente lunare
301 100 euro taxa lunara de publicitate
Pentru primii francizati din fiecare oras se ofera, din prima luna, o pagina personalizata de internet si 1000 de clienti.
Sediul central al Nomasvello Romania este in Bucuresti, in Calea Floreasca 141-143. Pentru detalii despre franciza accesati pagina de internet www.nomasvello.ro .

Acum un an sau mai mult (Vineri, 13 August 2010 10:40)
Posteaza pe Linkedin
Facebook Share
0
0 voturi