Bun venit, Guest!
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!
Oana Ionita
project manager, fundraiser, PR consultant, Nasui Colectie privata & Galerie
Motto personal: To have an idea, have lots of them. And then decide upon one and go through with it.
Despre Oana Ionita
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
project manager, fundraiser, PR consultant
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
15 aprilie 1979 (43 ani si 4 luni)
Locul nasterii:
Galati
Stare civila / familie:
necasatorit(a)
Membru KeyPeople de:
12 ani si 9 luni
Activitate profesionala Oana Ionita
project manager, fundraiser, PR consultant, Nasui Colectie privata & Galerie
decembrie 2010 (11 ani si 8 luni)
-creeare, promovare, derulare de proiecte curatoriale (artisti romani contemporani, in tara si strainatate)
-creeare, fundraising, promovare, derulare de proiecte de educatie culturala (studenti, masteranzi facultati/universitati arta Romania)
decembrie 2010 (11 ani si 8 luni)
-creeare, promovare, derulare de proiecte curatoriale (artisti romani contemporani, in tara si strainatate)
-creeare, fundraising, promovare, derulare de proiecte de educatie culturala (studenti, masteranzi facultati/universitati arta Romania)
Consultant PR, Reper 21
noiembrie 2010 - august 2011 (8 luni si 2 saptamani)
-creare strategie de comunicare pe primul an de proiect
-promovare lansare proiect
-promovare conferin?? lansare proiect, cu un target de 120 de participan?i, reprezentan?i sector non-profit
-creare materiale de comunicare (prezent?ri, comunicate de pres?, Q&A etc.)
-creare de produse media (video virale cu reprezentan?i sector non-profit ?i exper?i)
-dezvoltare de parteneriate media
- -activit??i de PR (media pitching, cre?terea num?rului de beneficiari din sectorul non-profit etc.)
----------------------------------------------
www.reper21.ro
www.societal.ro
----------------------------------------------
noiembrie 2010 - august 2011 (8 luni si 2 saptamani)
-creare strategie de comunicare pe primul an de proiect
-promovare lansare proiect
-promovare conferin?? lansare proiect, cu un target de 120 de participan?i, reprezentan?i sector non-profit
-creare materiale de comunicare (prezent?ri, comunicate de pres?, Q&A etc.)
-creare de produse media (video virale cu reprezentan?i sector non-profit ?i exper?i)
-dezvoltare de parteneriate media
- -activit??i de PR (media pitching, cre?terea num?rului de beneficiari din sectorul non-profit etc.)
----------------------------------------------
www.reper21.ro
www.societal.ro
----------------------------------------------
project manager & PR cultural, Modernism.ro
aprilie 2010 (12 ani si 4 luni)
-dezvoltare materiale de comunicare
-dezvoltare servicii culturale ?i de publicitate
-activit??i PR
-gestionare mass-media
-management de proiect
----------------------------------------------
www.modernism.ro
----------------------------------------------
aprilie 2010 (12 ani si 4 luni)
-dezvoltare materiale de comunicare
-dezvoltare servicii culturale ?i de publicitate
-activit??i PR
-gestionare mass-media
-management de proiect
----------------------------------------------
www.modernism.ro
----------------------------------------------
Manager comunicare, organizator de evenimente, project manager, Fundatia Ratiu Romania
februarie 2009 - martie 2011 (2 ani si o luna)
-dezvoltare, îmbun?t??ire instrumente comunicare (website oficial, materiale proiect, site-uri dedicate pe proiect, communicate de pres?, prezent?ri, propuneri parteneriat, baze de date de ONG-uri etc.)
-dezvoltare parteneriate ?i parteneriate media
-comunicare continua cu parteneri de proiect, parteneri media, mass-media, trustees funda?ie, organizatori de proiecte similare, alte organiza?ii non-profit
-mentinere contact cu to?i partenerii de proiect
-propunere ?i coordonare strategii de marketing
-dezvoltare ?i îmbun??ire brand al Funda?iei, ac?iuni continue de PR (media pitching, articole mass-media, participare la evenimente etc.)
-creare strategii de comunicare per proiect
-generare strategie de comunicare anual?
-gasire de oportunit??i de finan?are
-management de proiect
----------------------------------------------
www.fundatiaratiuromania.eu
----------------------------------------------
februarie 2009 - martie 2011 (2 ani si o luna)
-dezvoltare, îmbun?t??ire instrumente comunicare (website oficial, materiale proiect, site-uri dedicate pe proiect, communicate de pres?, prezent?ri, propuneri parteneriat, baze de date de ONG-uri etc.)
-dezvoltare parteneriate ?i parteneriate media
-comunicare continua cu parteneri de proiect, parteneri media, mass-media, trustees funda?ie, organizatori de proiecte similare, alte organiza?ii non-profit
-mentinere contact cu to?i partenerii de proiect
-propunere ?i coordonare strategii de marketing
-dezvoltare ?i îmbun??ire brand al Funda?iei, ac?iuni continue de PR (media pitching, articole mass-media, participare la evenimente etc.)
-creare strategii de comunicare per proiect
-generare strategie de comunicare anual?
-gasire de oportunit??i de finan?are
-management de proiect
----------------------------------------------
www.fundatiaratiuromania.eu
----------------------------------------------
Account, MMD Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
iulie 2008 - ianuarie 2009 (7 luni si 3 zile)
-activit??i de rela?ii publice ?i responsabilitate social? corporatist? (CSR) pentru diver?i clien?i corporate
-rapoarte s?pt?mânale, lunare, anuale
-analize media
-monitorizare
-rapoarte situa?ii criz?
-propuneri
-organizare de evenimente
----------------------------------------------
www.grayling.com
----------------------------------------------
iulie 2008 - ianuarie 2009 (7 luni si 3 zile)
-activit??i de rela?ii publice ?i responsabilitate social? corporatist? (CSR) pentru diver?i clien?i corporate
-rapoarte s?pt?mânale, lunare, anuale
-analize media
-monitorizare
-rapoarte situa?ii criz?
-propuneri
-organizare de evenimente
----------------------------------------------
www.grayling.com
----------------------------------------------
coordonator comunicare, Asociatia Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007
decembrie 2006 - ianuarie 2008 (un an si o luna)
-resposabilitatea comunic?rii Programului Sibiu Capitala Cultural? European? 2007 prin:
*bro?uri lunare cu programul integral al evenimentelor,
*cataloage bianuale,
*machete presa s?pt?mânale,
*spoturi TV s?pt?mânale,
*advertoriale s?pt?mânale,
*newslettere s?pt?mânale,
*site-ul oficial,
*conferin?e de pres?,
*afi?aj ?i distribu?ie de materiale informative
*distribu?ie materiale promo?ionale
*outdoor
- centralizare ?i monitorizare a cre?rii, producerii ?i distribu?iei pliantului lunar,
- centralizare ?i monitorizare a producerii ?i distribu?iei a catalogului bianual,
-pregatire, predare, monitorizare materiale mass-media (machete presa, editoriale, spoturi radio, spoturi TV )
-monitorizare a planurilor pe toat? media contractata (presa scris?, radio, TV)
-monitorizare a comunic?rii prin intermediul newsletterului ?i a site-ul oficial
-organizare a conferin?elor de pres? pe proiectele derulate în cadrul Programului
-producere ?i monitorizare a distribu?iei de materiale promo?ionale
-monitorizare outdoor Sibiu (bannere, prisme, steaguri, autobuze)
-pastrarea leg?turii cu partenerii Programului Sibiu 2007 ?i asigurarea îndeplinirii rela?iei contractuale cu ace?tia
-pregatire campanii de comunicare proiecte culturale Program Sibiu 2007 (de la producere materiale informative pân? la distribu?ia informa?iei pe varii mass-medii)
-comunicarea proiectelor Asocia?iei Sibiu 2007
----------------------------------------------
www.sibiu2007.ro
----------------------------------------------
decembrie 2006 - ianuarie 2008 (un an si o luna)
-resposabilitatea comunic?rii Programului Sibiu Capitala Cultural? European? 2007 prin:
*bro?uri lunare cu programul integral al evenimentelor,
*cataloage bianuale,
*machete presa s?pt?mânale,
*spoturi TV s?pt?mânale,
*advertoriale s?pt?mânale,
*newslettere s?pt?mânale,
*site-ul oficial,
*conferin?e de pres?,
*afi?aj ?i distribu?ie de materiale informative
*distribu?ie materiale promo?ionale
*outdoor
- centralizare ?i monitorizare a cre?rii, producerii ?i distribu?iei pliantului lunar,
- centralizare ?i monitorizare a producerii ?i distribu?iei a catalogului bianual,
-pregatire, predare, monitorizare materiale mass-media (machete presa, editoriale, spoturi radio, spoturi TV )
-monitorizare a planurilor pe toat? media contractata (presa scris?, radio, TV)
-monitorizare a comunic?rii prin intermediul newsletterului ?i a site-ul oficial
-organizare a conferin?elor de pres? pe proiectele derulate în cadrul Programului
-producere ?i monitorizare a distribu?iei de materiale promo?ionale
-monitorizare outdoor Sibiu (bannere, prisme, steaguri, autobuze)
-pastrarea leg?turii cu partenerii Programului Sibiu 2007 ?i asigurarea îndeplinirii rela?iei contractuale cu ace?tia
-pregatire campanii de comunicare proiecte culturale Program Sibiu 2007 (de la producere materiale informative pân? la distribu?ia informa?iei pe varii mass-medii)
-comunicarea proiectelor Asocia?iei Sibiu 2007
----------------------------------------------
www.sibiu2007.ro
----------------------------------------------
Studii Oana Ionita
curs: Funda?ia pentru o Societate Deschis?
octombrie 2005 - iunie 2006 (8 luni si 3 zile), Bucuresti
Curs “Competen?? în comunicare: Formarea organiza?iilor neguvernamentale în rela?ii publice"
octombrie 2005 - iunie 2006 (8 luni si 3 zile), Bucuresti
Curs “Competen?? în comunicare: Formarea organiza?iilor neguvernamentale în rela?ii publice"
facultate: Universitatea Bucuresti
octombrie 1998 - iunie 2002 (3 ani si 8 luni), Bucuresti
Specialist în Studii Culturale Europene
octombrie 1998 - iunie 2002 (3 ani si 8 luni), Bucuresti
Specialist în Studii Culturale Europene
Hobby-uri
Studiu responsabilitate social? corporatist?, dezvoltare durabil?. Studiu pia?? art? contemporan? româneasc?. Studiu resurse finan?are proiecte culturale ?i sociale în România. Studiu antropologie, sociologie. Calatorii. Natur?.