Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

PAUL ROBERT PALENCSAR

MARKETING MANAGER, SC MADE FOR PROTECTION SRL

Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre PAUL ROBERT PALENCSAR
Pozitia curenta:
MARKETING MANAGER
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
17 iunie 1975 (43 ani si 11 luni)
Locul nasterii:
BAIA MARE
Stare civila / familie:
casatorit(a), 1 copil
Venit anual:
18000 EUR
Sex:
Masculin
Nationalitate:
romana
Membru KeyPeople de:
7 ani si 7 luni
Activitate profesionala PAUL ROBERT PALENCSAR
MARKETING MANAGER, SC MADE FOR PROTECTION SRL
februarie 2012 (7 ani si 3 luni)
REGIONAL MANAGER, SC EUROPEAN FOOD SA
octombrie 2007 - februarie 2012 (4 ani si 3 luni)
-responsabilitatea principala - managementul echipei de marketing si merchandising a producatorului SC European Food SA si a distribuitorului SC Transilvania General Import Export SRL din regiunea de nord-vest (judetele Bihor, Bistrita Nasaud, Cluj, Maramures, Satu Mare, Salaj); in aceasta perioada am avut in subordinea directa un numar de 30 de merchandiseri angajati direct de producatorul European Food SA(care isi desfasurau in principal activitatea in INKA) si indirect merchandiserii Transilvania General (acestia erau prezenti atat in INKA , dar si in retail); de asemenea colaboram cu agentii KA si agentii din retail (cu intreaga forta de vanzari) a distribuitorului pentru atingerea obiectivelor de vanzare si imagine, pentru obtinerea de plasari, spatii suplimentare la raft, negocieri pentru amplasarea de mijloace fixe in INKA, implementarea si monitorizarea promotiilor, samplingurilor, diverselor activitati de marketing. Alte sarcini -conceperea si implementarea planului de marketing pentru regiunea arondata; -mentinerea si imbunatatirea imaginii companiei; - analize comparative, analize de piata privind produsele concurente, structura , potential si modul de evolutie a pietei, gestionarea bugetului de marketing alocat pentru regiunea mea; -reprezentarea firmei la diverse evenimente, manifestari si actiuni specifice activitatii de marketing.
Reprezentant Vanzari (agent comercial), SC TRANSILVANIA GENERAL IMPORT EXPORT SRL BAIA MARE
iunie 1999 - octombrie 2007 (8 ani si 5 luni)
-atingerea obiectivelor de vanzare si incasare pentru zona arondata; cresterea vanzarilor pe orizontala (identificarea, contactarea si transformarea clientilor potentiali in clienti activi) si pe verticala (cresterea vanzarilor pe fiecare client in parte prin vanzarea tuturor sortimentelor specific fiecarui tip de client, eliminarea situatiilor de out of stoc, negocierea la client a pretului recomandat de vanzare); luarea de comenzi ferme, incasarea contravalorii marfurilor livrate; intocmirea fisei clientului si a contractelor de vanzare-cumparare cu acestia; intocmirea raportului zilnic de vanzare; identificarea si rezolvarea obiectiilor clientilor; gestionarea eficienta a mijloacelor fixe si a materialelor promotionale, mercantizarea si distribuirea de materiale publicitare in zona arondata; monitorizarea permanenta a activitatii concurentei; raportarea zilnic catre directorul de vanzari si managerul de marketing.
merchandiser, SC TRANSILVANIA GENERAL IMPORT EXPORT SRL BAIA MARE
octombrie 1998 - mai 1999 (8 luni si 2 zile)
-promovarea produselor companiei in scopul cresterii volumului de vanzari prin plasarea produselor in toate punctele de vanzare posibile; amplasarea materialelor promotionale si mercantizarea mijloacelor fixe(vitrine frigorifice, diverse etajere de plastic si rafturi metalice); creearea de noi puncte de vanzare (displayuri); inlocuirea materialelor de reclama deteriorate; monitorizarea activitatii concurentei si raportarea catre managerul de marketing.
Studii PAUL ROBERT PALENCSAR
facultate: Universitatea Oradea, Facultatea de Stiinte Economice
septembrie 1993 - septembrie 1998 (5 ani si o luna), Oradea
specializarea Management
Hobby-uri
sah, pescuit, IT