Bun venit, Guest!
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!
Paula Nicolaescu
Specialist resurse umane, HERCESA IMOBILIARA
Motto personal: "Chiar daca as avea toata credinta, asa incat sa mut si muntii, si n-as avea dragoste, nu sunt nimic."
Despre Paula Nicolaescu
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Specialist resurse umane
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
8 iunie 1981 (41 ani si o luna)
Stare civila / familie:
casatorit(a)
Nationalitate:
Romana
Membru KeyPeople de:
11 ani si 3 luni
Esecuri Profesionale
Nu pot considera esecuri incercarile pe care le-am avut in viata. In orice lucru aparent negativ, exista si ceva bun. Cu siguranta fara acele lucruri n-am reusi sa crestem si sa invatam. In final toate lucrurile sunt spre folosul nostru.
Activitate profesionala Paula Nicolaescu
Specialist resurse umane, HERCESA IMOBILIARA
iulie 2007 (14 ani si 11 luni)
- Calcularea si operarea corespunzatoare a drepturile salariale si a concediilor pentru angajatii societatii;
- Centralizarea pontajul lunar in vederea calculului salarial;
- Intocmirea statelor de plata si a declaratiilor solicitate de institutiile statului in
forma stabilita prin lege;
- Centralizarea, operarea, gestionarea tuturor situatiilor si rapoartelor ce tin de salarizare;
- Supervizarea controlului medical la angajare si a controlului medical periodic si intocmirea de rapoarte aferente acestuia catre top-management;
- Gestionarea tuturor proceselor si fluxului de documente aferente procesului de salarizare solicitate prin lege sau proceduri interne;
- Monitorizarea legislatiei in domeniul administrarii si salarizarii pentru respectarea permanenta a reglementarilor legale;
- Furnizarea de asistenta si informatii solicitate de angajati;
- Crearea si transmiterea comunicatelor interne catre salariati;
- Intocmirea deciziilor si formalitatilor necesare privind angajarea, promovarea, definitivarea, si incetarea raporturilor de munca ale salariatilor;
- Transmiterea REVISAL si operarea modificarilor conform cu legislatia in vigoare;
- Intocmirea si pastrarea dosarelor de personal cu toate actele si documentele necesare;
- Intocmirea de adrese catre institutiile statului in probleme legislative;
- Generarea si transmiterea documentelor pentru inregistrarea in contabilitate a drepturilor si obligatiilor salariale;
- Intocmirea si inregistrarea anuala a fiselore fiscale si distribuirea acestora salariatilor;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul aplicatiei de salarii;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii medicale private;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de sanatate si securitate in munca;
- Participarea la stabilirea strategiei si a politicilor de resurse umane;
- Participarea la elaborarea si implementarea grilei de comisioane si prime;
- Evaluarea nevoilor de dezvoltare;
- Elaborarea, implementarea si asistarea conducerii companiei in procesul de evaluare
profesionala a performantelor angajatilor;
- Participarea la organizarea procesului de recrutare si selectie a personalului;
- Organizarea si implementarea programului de integrare in companie a noilor angajati;
- Organizarea trainingurilor interne sau cu furnizori externi;
- Pastrarea documentatiei de securitatea si sanatatea muncii, predarea informatiilor si verificarea asimilarii acestora de catre angajati;
- Pastrarea si completarea fiselor de protectia muncii;
- Elaborarea si actualizarea fiselor de post (descrierea si specificatia postului) si a indicatorilor de performanta.
iulie 2007 (14 ani si 11 luni)
- Calcularea si operarea corespunzatoare a drepturile salariale si a concediilor pentru angajatii societatii;
- Centralizarea pontajul lunar in vederea calculului salarial;
- Intocmirea statelor de plata si a declaratiilor solicitate de institutiile statului in
forma stabilita prin lege;
- Centralizarea, operarea, gestionarea tuturor situatiilor si rapoartelor ce tin de salarizare;
- Supervizarea controlului medical la angajare si a controlului medical periodic si intocmirea de rapoarte aferente acestuia catre top-management;
- Gestionarea tuturor proceselor si fluxului de documente aferente procesului de salarizare solicitate prin lege sau proceduri interne;
- Monitorizarea legislatiei in domeniul administrarii si salarizarii pentru respectarea permanenta a reglementarilor legale;
- Furnizarea de asistenta si informatii solicitate de angajati;
- Crearea si transmiterea comunicatelor interne catre salariati;
- Intocmirea deciziilor si formalitatilor necesare privind angajarea, promovarea, definitivarea, si incetarea raporturilor de munca ale salariatilor;
- Transmiterea REVISAL si operarea modificarilor conform cu legislatia in vigoare;
- Intocmirea si pastrarea dosarelor de personal cu toate actele si documentele necesare;
- Intocmirea de adrese catre institutiile statului in probleme legislative;
- Generarea si transmiterea documentelor pentru inregistrarea in contabilitate a drepturilor si obligatiilor salariale;
- Intocmirea si inregistrarea anuala a fiselore fiscale si distribuirea acestora salariatilor;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul aplicatiei de salarii;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii medicale private;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de sanatate si securitate in munca;
- Participarea la stabilirea strategiei si a politicilor de resurse umane;
- Participarea la elaborarea si implementarea grilei de comisioane si prime;
- Evaluarea nevoilor de dezvoltare;
- Elaborarea, implementarea si asistarea conducerii companiei in procesul de evaluare
profesionala a performantelor angajatilor;
- Participarea la organizarea procesului de recrutare si selectie a personalului;
- Organizarea si implementarea programului de integrare in companie a noilor angajati;
- Organizarea trainingurilor interne sau cu furnizori externi;
- Pastrarea documentatiei de securitatea si sanatatea muncii, predarea informatiilor si verificarea asimilarii acestora de catre angajati;
- Pastrarea si completarea fiselor de protectia muncii;
- Elaborarea si actualizarea fiselor de post (descrierea si specificatia postului) si a indicatorilor de performanta.
Specialist salarizare, SIMA COMERCIAL
iulie 2006 - iunie 2007 (12 luni si 4 zile)
- Gestionarea bazei de date a angajatilor;
- Inregistrarea, calcularea si actualizarea salariilor si altor drepturi banesti;
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare;
- Intocmirea documentatiei privitoare la plata salariilor si taxelor;
- Evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a celor speciale;
- Intocmirea si distribuirea fiselor fiscale ale angajatilor;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor contabile lunare.
iulie 2006 - iunie 2007 (12 luni si 4 zile)
- Gestionarea bazei de date a angajatilor;
- Inregistrarea, calcularea si actualizarea salariilor si altor drepturi banesti;
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare;
- Intocmirea documentatiei privitoare la plata salariilor si taxelor;
- Evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a celor speciale;
- Intocmirea si distribuirea fiselor fiscale ale angajatilor;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor contabile lunare.
Referent resurse umane, PRICE WATERHOUSE COOPERS
aprilie 2005 - noiembrie 2005 (8 luni si 3 zile)
- Intocmirea formelor de angajare si verificarea dosarului de angajare;
- Intocmirea contractelor de munca si a actelor aditionale pentru contractele cu perioada determinata, precum si a actelor aditionale periodice de reindexare a salariilor sau pentru orice alta modificare adusa contractului individual de munca;
- Studierea si aplicarea legislatiei muncii in vigoare;
- Obtinerea permiselor de munca pentru angajatii companiei cetateni straini;
- Completarea Registrului Unic de Evidenta a Salariatilor;
- Completarea adeverintelor de venit si intermedierea relatiilor angajatilor cu societatile de creditare;
- Intermedierea relatiilor companiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Intermedierea relatiilor companiei cu Oficiul pentru Migratia Fortei de Munca;
- Administrarea bazei de date si evidenta salariatilor;
- Administrarea arhivei;
- Intocmirea adeverintelor de venit;
- Intocmirea dosarelor pentru inchiderea cartilor de munca;
- Alte activitati aditionale.
aprilie 2005 - noiembrie 2005 (8 luni si 3 zile)
- Intocmirea formelor de angajare si verificarea dosarului de angajare;
- Intocmirea contractelor de munca si a actelor aditionale pentru contractele cu perioada determinata, precum si a actelor aditionale periodice de reindexare a salariilor sau pentru orice alta modificare adusa contractului individual de munca;
- Studierea si aplicarea legislatiei muncii in vigoare;
- Obtinerea permiselor de munca pentru angajatii companiei cetateni straini;
- Completarea Registrului Unic de Evidenta a Salariatilor;
- Completarea adeverintelor de venit si intermedierea relatiilor angajatilor cu societatile de creditare;
- Intermedierea relatiilor companiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Intermedierea relatiilor companiei cu Oficiul pentru Migratia Fortei de Munca;
- Administrarea bazei de date si evidenta salariatilor;
- Administrarea arhivei;
- Intocmirea adeverintelor de venit;
- Intocmirea dosarelor pentru inchiderea cartilor de munca;
- Alte activitati aditionale.
Colaborator Departament Media & Marketing, CRIER MEDIA GROUP
ianuarie 2003 - decembrie 2003 (12 luni si 4 zile)
- Participarea la conferinte;
- Prezentarea evenimentelor companiilor din domeniu;
- Intermedierea raporturilor companiei cu clientii;
- Prospectarea pietei.
ianuarie 2003 - decembrie 2003 (12 luni si 4 zile)
- Participarea la conferinte;
- Prezentarea evenimentelor companiilor din domeniu;
- Intermedierea raporturilor companiei cu clientii;
- Prospectarea pietei.
Studii Paula Nicolaescu
facultate: S.N.S.P.A.
octombrie 2000 - iulie 2006 (5 ani si 10 luni), Bucuresti
2004 - 2006: Facultatea de Administratie Publica (continuare studii), S.N.S.P.A.;
2000 - 2003: Colegiul de Administratie Publica, S.N.S.P.A.;
- aprofundarea domeniilor: institutii comunitare si drepturile omului, drept administrativ, civil, politici publice, psihosociologia umana;
octombrie 2000 - iulie 2006 (5 ani si 10 luni), Bucuresti
2004 - 2006: Facultatea de Administratie Publica (continuare studii), S.N.S.P.A.;
2000 - 2003: Colegiul de Administratie Publica, S.N.S.P.A.;
- aprofundarea domeniilor: institutii comunitare si drepturile omului, drept administrativ, civil, politici publice, psihosociologia umana;
liceu: Liceul de Arhitectura, Bucuresti
septembrie 1996 - iunie 2000 (3 ani si 9 luni), Bucuresti
- Specializarea: Topografie
septembrie 1996 - iunie 2000 (3 ani si 9 luni), Bucuresti
- Specializarea: Topografie
Hobby-uri
Imi place sa citesc, sa scriu, sa calatoresc si sa ii ajut pe cei care au nevoie de mine.