Nu esti membru KeyPeople? Creeaza-ti contul!
Prenumele:*
Numele de familie:*
Adresa de email:*
Nume de utilizator (username):*
Parola de acces:*
Confirma parola:*
Nume companie:*
Pozitie ocupata:*
Introdu textul din imagine:*
Esti membru KeyPeople? Intra in cont!
Nume de utilizator:
Parola de acces:
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!

Rodica Elena Bancau

Retail Manager, ProCredit Bank

Arii profil: Pagina personala - Info - Parteneri - Web
Despre Rodica Elena Bancau
Domenii de activitate:
Pozitia curenta:
Retail Manager
Zonele tarii unde fac afaceri:
Data nasterii:
19 noiembrie 1982 (38 ani si 10 luni)
Locul nasterii:
Rosiorii de Vede, Teleorman
Stare civila / familie:
necasatorit(a)
Nationalitate:
Romana
Membru KeyPeople de:
10 ani si 5 luni
Activitate profesionala Rodica Elena Bancau
Retail Manager, ProCredit Bank
septembrie 2009 (12 ani si 3 saptamani)
• Coordonarea functionarii eficiente si ireprosabile a activitatilor de servicii bancare din cadrul sucursalei;
• Cunoasterea, monitorizarea si asigurarea implementarii procedurilor, a produselor si serviciilor bancii in cadrul echipei;
• Asigurarea insusirii si aplicarii corecte in practica a tehnicilor de promovare directa si de vanzare in cadrul echipei;
• Promovarea produselor si serviciilor bancii, atat in interiorul cat si in exteriorul bancii, impreuna cu echipa;
• Organizarea de intalniri cu potentiali clienti sau clienti existenti in vederea vanzarii produselor bancii in scopul cresterii rulajului conturilor si a tranzactiilor aferente;
• Gestionarea activitatii de management a clientelei, prin intretinerea si dezvoltarea relatiilor de parteneriat cu clientii bancii si diferite institutii;
• Monitorizarea cerintelor, observatiilor si aprecierilor clientilor, precum si ale potentialilor clienti, cu scopul de a le transmite colegilor interesati din sediul central;
• Monitorizarea fluxului de activitati; organizarea si supervizarea echipei astfel incat informatiile oferite clientilor sa fie corecte, complete si adaptate in functie de client.
• Organizarea si supervizarea pregatirii angajatilor aflati in perioada de proba; realizarea evaluarii acestora impreuna cu persoana responsabila de pregatirea angajatului nou;
• Responsabilitate in obtinerea rezultatelor stabilite.
Coordonator Regional Servicii Bancare, ProCredit Bank
aprilie 2008 - septembrie 2009 (un an si 5 luni)
• Acordarea de suport pentru activit??ile de vânz?ri în cadrul b?ncii ?i în afara acesteia; acordarea de suport pentru echipa din front-office pentru atingerea ?i men?inerea standardelor înalte de servicii c?tre clien?i;
• Acordarea de suport ?i participarea la încheierea de contracte de parteneriat cu diferite institu?ii / companii pe plan local, împreun? cu Directorii de Servicii Bancare/Directorii de Sucursale/Agen?ii;
• Acordarea de suport pentru organizarea activit??ilor specifice serviciilor bancare de vecin?tate (evenimente promo?ionale, educa?ionale, sociale), participarea la astfel de activit??i, ori de câte ori este necesar;
• Acordarea de suport în probleme opera?ionale pentru personalul din front-office din regiune, identificarea necesit??ilor de training în sucursale;
• Organizarea de training-uri periodice de actualizare cu Administratorii de Cont experimenta?i din regiunea respectiv?.
• Monitorizarea zilnic? a dezvolt?rii sucursalelor / b?ncii din punctul de vedere al activit??ii de Servicii Bancare;
• Implicarea în definirea planului de implementare a strategiei de servicii bancare;
• Oferirea de feed-back permanent Departamentului Servicii Bancare, în privin?a:
a. Dezvolt?rii activit??ii pe partea de retail, pe baza indicatorilor de eficien??;
b. Dezvolt?rii personalului din front-office în cadrul sucursalei/agen?iei respective;
c. Ori de câte ori este necesar, oferirea de sugestii asupra necesit??ilor de training a personalului de retail din regiunea respectiv?;
d. Îmbun?t??irea fluxului opera?ional în segmentul retail, atunci când este nevoie, pe baza sugestiilor primite de la sucursale / monitorizarea activit??ilor zilnice din cadrul sucursalelor/agen?iilor
• Participarea in stabilirea campaniilor de marketing organizate in cadrul departamentului de servicii bancare
Trainer Servicii Bancare, ProCredit Bank
septembrie 2006 - aprilie 2008 (un an si 7 luni)
• Organizarea si sustinerea de training persoanelor noi angajate precum si personalului existent din Departamentul Servicii Bancare din cadrul sucursalelor/agentiilor;
• Evaluarea participantilor din training-uri;
• Recrutarea de noi angajati;
• Oferirea de suport in conceperea manualelor si procedurilor de lucru pentru activitatea de Servicii Bancare;
• Monitorizarea comportamentului concurentei - centralizarea tuturor informatiilor existente pe piata bancara in vederea implementarii de noi produse;
• Asigurarea suportului tehnic si informational in activitatile desfasurate in sucursale si agentii.
Administrator Cont, ProCredit Bank
august 2005 - septembrie 2006 (un an si o luna)
• Promovarea produselor si serviciilor bancii; promovare directa; cross-selling
• Realizarea operatiunilor de deschidere / inchidere / modificare date conturi;
• Verificarea si validarea in sistemul informatic al bancii a operatiunilor introduse de catre ofiterul de back-office;
• Colectarea si verificarea ordinelor de transfer nationale si internationale;
• Preluarea cererilor de carduri si eliberarea acestora catre clienti;
• Realizarea si transmiterea catre centrala bancii a rapoartelor solicitate de Oficiul National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor, precum si alte rapoarte necesare conform procedurilor;
• Obtinerea aprobarii Departamentului Trezorerie pentru cursuri speciale de schimb si dobanzi preferentiale;
• Informarea clientilor referitor la: solduri, transferuri efectuate, plati de bilete la ordin si cecuri, incasari operate; eliberarea de extrase de cont;
• Controlul banilor aflati in gestiunea casierilor la sfarsitul zilei;
• Somatii; operare popriri; adrese aferente popririlor;
• Organizarea si participarea la evenimente educationale, prezentari in scoli.
Functionar Administrativ (part-time), ProCredit Bank
decembrie 2004 - august 2005 (7 luni si 3 saptamani)
• Arhivarea documentelor/dosarelor clientilor persoane fizice si juridice;
• Inregistrarea in sistemul informatic a instrumentelor de debit sosite la plata;
• Informarea clientilor referitor la: solduri, transferuri efectuate, plati de bilete la ordin si cecuri, incasari operate.
Studii Rodica Elena Bancau
master: Academia de Studii Economice
octombrie 2007 - aprilie 2009 (un an si 6 luni), Bucuresti
Facultatea: Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori
Program de master: Managementul Sistemelor Bancare
facultate: Academia de Studii Economice
octombrie 2001 - iulie 2005 (3 ani si 10 luni), Bucuresti
Facultatea: Contabilitate si Informatica de Gestiune
Contabilitatea Intreprinderilor
Hobby-uri
Muzica, Dans, Literatura,Turism/Excursii