Bun venit, Guest!
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!
Forum KeyPeople Din ce castiga RCS&RDS in conditiile in care practica preturi de 3 ori mai mici decat concurentii?
Forum KeyPeople:
Domenii de interes
»
IT & Online
»
Din ce castiga RCS&RDS in conditiile in care practica preturi de 3 ori mai mici decat concurentii?
Irina Crudu:
Din ce castiga RCS&RDS in conditiile in care practica preturi de 3 ori mai mici decat concurentii?
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 13:49)
Preturile sub nivelul celor practicate de ceilalti operatori pot aduce RCS&RDS mai multi clienti pe o piata unde principalii sai concurenti, Vodafone si Orange, lucreaza cu marje de profit de peste 30% anual. De unde poate castiga operatorul practicand preturi si de 3 ori mai mici decat concurenta? Poate fi 'pretul de dumping' o strategie castigatoare pe piata telecom locala?
Bogdan Theodor Olteanu:
Politica de portofoliu
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 13:52)
Ei vand telecom pe langa alte servicii.
Isi pot permite o marja de profit minima, doar ca sa castige cota de piata.
Daca nu ma insel lucreaza pe infrastructura existenta, deci practic nu au investitii de amortizat.
Isi pot permite o marja de profit minima, doar ca sa castige cota de piata.
Daca nu ma insel lucreaza pe infrastructura existenta, deci practic nu au investitii de amortizat.
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 14:27)
In general prefera sa te agate cu tarife mici pe un anumit serviciu dupa care recupereaza din altele cu care vin la pachet.
Hai sa vedem, Cosmote de unde castiga? E acelasi lucru. Batalia pt cota de piata.
Hai sa vedem, Cosmote de unde castiga? E acelasi lucru. Batalia pt cota de piata.
Irina Crudu:
mici diferente
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 16:33)
Madalin Mancila
In general prefera sa te agate cu tarife mici pe un anumit serviciu dupa care recupereaza din altele cu care vin la pachet.
Hai sa vedem, Cosmote de unde castiga? E acelasi lucru. Batalia pt cota de piata.
Hai sa vedem, Cosmote de unde castiga? E acelasi lucru. Batalia pt cota de piata.
Cosmote are in spate un grup mare. Plus ca treptat, au inceput sa lupte si pentru clientii platitori de abonament si pentru clientii business. RCS&RDS, dimpotriva, a contractat in 2007 unul dintre cele mai mari credite private din tara, in valoare de 550 mil. dolari. Inteleg lupta pentru cota de piata, insa cu ce costuri?
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 16:39)
Irina Crudu
Madalin Mancila
In general prefera sa te agate cu tarife mici pe un anumit serviciu dupa care recupereaza din altele cu care vin la pachet.
Hai sa vedem, Cosmote de unde castiga? E acelasi lucru. Batalia pt cota de piata.
Hai sa vedem, Cosmote de unde castiga? E acelasi lucru. Batalia pt cota de piata.
Cosmote are in spate un grup mare. Plus ca treptat, au inceput sa lupte si pentru clientii platitori de abonament si pentru clientii business. RCS&RDS, dimpotriva, a contractat in 2007 unul dintre cele mai mari credite private din tara, in valoare de 550 mil. dolari. Inteleg lupta pentru cota de piata, insa cu ce costuri?
Daca vrei parerea mea, iti spun ca si pentru mine este o mare enigma toata strategia lor de business.
De ex, au preferat sa cumpere drepturile de televizare a meciurilor de fotbal din Liga 1 cu cel mai mare pret din istorie numai pt a lua cota de piata pt ca ROI nu exista sub nicio forma.
Probabil au o strategie pe termen lung si foarte lung.

Anonim:
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 17:03)
va spun sigur ca RCS-RDS e vazut de smecherii pietei (orange si vodfone) ca o sperietoare... cred ca nici ei nu inteleg de undesi trage puterea rds'ul
Acum un an sau mai mult (Luni, 14 Septembrie 2009 18:20)
Asa e, traim din plin efectele razboiului preturilor. Insa, dupa cum faptul ca audienta mare la un anume canal tv nu garanteaza calitatea emisiunii vizionate, ba eu as zice chiar dimpotriiva, in functie de poporul caruia te adresezi, tot asa un pret minimal nu garanteaza succesul unui serviciu. RCS&RDS si-a sabotat singura comunicarea cu media, reusind sa creeze imaginea unei companii care joaca la firul ierbii, adica preturi minime la calitate minima. Nu stiu cati clienti vor accepta sa fie tratati ca pe ultimii saraci ai planetei. Pana la urma... nu chiar totul e de vanzare! Multe valori sunt nepretuite (adica chiar nu au pret)! De pilda, onestitatea, decenta, bunul simt, calitatea si recunostinta (care e o floare rara la romani).
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 16 Septembrie 2009 11:33)
Ion Vaciu
Asa e, traim din plin efectele razboiului preturilor. Insa, dupa cum faptul ca audienta mare la un anume canal tv nu garanteaza calitatea emisiunii vizionate, ba eu as zice chiar dimpotriiva, in functie de poporul caruia te adresezi, tot asa un pret minimal nu garanteaza succesul unui serviciu. RCS&RDS si-a sabotat singura comunicarea cu media, reusind sa creeze imaginea unei companii care joaca la firul ierbii, adica preturi minime la calitate minima. Nu stiu cati clienti vor accepta sa fie tratati ca pe ultimii saraci ai planetei. Pana la urma... nu chiar totul e de vanzare! Multe valori sunt nepretuite (adica chiar nu au pret)! De pilda, onestitatea, decenta, bunul simt, calitatea si recunostinta (care e o floare rara la romani).
Stiu ca majoritatea oamenilor cred asta despre RCS&RDS, insa nu se poate generaliza. Cred ca orice companie ai lua, tot s-ar forma doua tabere - pro si contra. Unii care sa laude calitatea, altii dimpotriva, unii care sa laude modalitatea de comunicare cu clientii, altii care sa acuze tocmai asta.
Trecand peste cele de mai sus, consumatorul roman este cunoscut ca fiind foarte orientat spre pret. Iar numarul lor de clienti demonstreaza asta.
Chiar si asa, nu reusesc, insa, sa-mi dau seama de strategia lor, fie ea pe termen lung si foarte lung :)!
Gabriel Gavrila:
RCS&RDS - strategie ciudata
Acum un an sau mai mult (Marti, 06 Octombrie 2009 20:18)
Irina Crudu
Preturile sub nivelul celor practicate de ceilalti operatori pot aduce RCS&RDS mai multi clienti pe o piata unde principalii sai concurenti, Vodafone si Orange, lucreaza cu marje de profit de peste 30% anual. De unde poate castiga operatorul practicand preturi si de 3 ori mai mici decat concurenta? Poate fi 'pretul de dumping' o strategie castigatoare pe piata telecom locala?
RCS&RDS are o strategie cel putin ciudata din punctul meu de vedere, asta daca are. Avand in vedere ca pentru apelurile de outgoing sunt situatii in care merge chiar si sub cost bazandu-se pe faptul ca recupereaza prin tariful de interconnect din apelurile de incomming e greu de spus ca ei isi doresc profit. In aceste conditii tot acest domino construit pe o baza subreda(parerea mea) are toate sansele sa se prabuseasca la un moment dat. Dovada ca sunt ceva probleme vine din sedinta in care actionarii au convenit sa vina cu ceva banuti de acasa. Asta pe langa creditul 550 mil dolari luat si care trebuie rambursat. Situatia de la telefonie este prezenta si in cazul serviciilor de Internet. Strategie agresiva axata pe pret.
Avand in vedere aceste aspecte concluzionez ca RCS&RDS nu urmareste profitul ci doar cota de piata pentru a eventuala vanzare a companiei. Cum DT a intrat deja prin Romtelecom & Cosmote, Vodafone prin Connex si France Telecom prin Orange si Equant, singurul operator TOP 5 Europa care ar mai putea fi interesat de o eventuala achizitie a RCS & RDS si care si-a manifestat interesul de a intra in Romania este Telefonica.
Daca va dori sa intre prin RCS&RDS sau se va multumi sa ramana doar pe piata de wholsale....vom vedea. Cert este ca piata pregateste cateva fuziuni supriza.

Anonim:
sau poate nu castiga...
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 28 Octombrie 2009 14:22)
http://www.zf.ro/business-hi-tech/actionarii-rcs-rds-vor-sa-revoce-decizia-privind-majorarea-capitalului-cu-57-8-milioane-lei-5053954/
* Inainte de a utiliza forumul KeyPeople, te rugam sa iei la cunostinta regulile de utilizare.