Chiar daca piata auto este in cadere libera, reprezentanta Ferrari din Romania spune ca a refuzat 20 de potentiali clienti, din cauza "modului ostentativ in care isi afisau banii si a dorintei lor de a conduce Ferrari, pentru a fi remarcati".
Detalii aici
Cei 20 de "marlani" ar fi facut insa vanzari de 3 milioane de euro (la 150.000 euro masina), daca n-ar fi fost refuzati.
Credeti ca o astfel de masura poate sa fereasca o marca auto de lux de asocierea cu "parvenitii" din Romania? Sau mai degraba firma ar trebui sa ia banii - doar e criza - si sa nu-si faca atatea probleme de imagine?
Cunoasteti marci auto premium care sunt acum asociate cu "marlanii de Bucuresti" pentru ca agentii de vanzari n-au stiut sa selecteze clientela? Credeti ca vanzarile le sunt afectate din aceasta cauza?
Bun venit, Guest!
Serviciul de HR KeyJobs poate fi accesat gratuit pana pe 31 decembrie 2013. Beneficiaza de avantajele portalului de resurse umane!
Forum KeyPeople Cum ramane cu dreptul marlanilor de a-si lua Ferrari?
Forum KeyPeople:
Domenii de interes
»
Auto
»
Cum ramane cu dreptul marlanilor de a-si lua Ferrari?
Ramona Constantin:
Cum ramane cu dreptul marlanilor de a-si lua Ferrari?
Acum un an sau mai mult (Vineri, 25 Septembrie 2009 13:17)

Anonim:
Acum un an sau mai mult (Vineri, 25 Septembrie 2009 13:50)
Nu e nimic iesit din comun in refuzul Ferrari de a vinde masini oricui. Ferrari Enzo spre exemplu este un model produs in serie limitata, o capodopera de inginerie, iar pentru a il achizitiona esti nevoit sa faci mai intai o cerere. Apoi urmeaza un proces de "investigatie" in care esti obligat sa pui la dispozitia celor de la Ferrari tot felul de informatii referitoare la tine. Ei se asigura ca masina pe care ti-o vand ajunge pe maini bune si ca marca nu este asociata cu pustanii teribilisti de bani gata sau cu cefele late impodobite cu lantul de 10kg de aur.
Este un lucru perfect normal si confera si mai multa valoare marcii respective. Cand vezi o persoana la volanul unui Enzo poti fi sigur ca este "cineva". La un moment dat circula si un zvon conform caruia nu ai voie sa vinzi un Enzo oricui, dar nu stiu sa se fi confirmat chestiunea asta.
Din cate stiu, cel putin o vreme, aproximativ aceleasi reguli se aplicau si in cazul lui McLaren F1.
Cat despre bani, criza sau ne-criza, Ferrari va avea cautare intotdeauna. La fel cum diamantele vor fi mereu la mare pret, in acelasi fel, "bijuteriile" de inginerie auto vor fi cautate.
Este un lucru perfect normal si confera si mai multa valoare marcii respective. Cand vezi o persoana la volanul unui Enzo poti fi sigur ca este "cineva". La un moment dat circula si un zvon conform caruia nu ai voie sa vinzi un Enzo oricui, dar nu stiu sa se fi confirmat chestiunea asta.
Din cate stiu, cel putin o vreme, aproximativ aceleasi reguli se aplicau si in cazul lui McLaren F1.
Cat despre bani, criza sau ne-criza, Ferrari va avea cautare intotdeauna. La fel cum diamantele vor fi mereu la mare pret, in acelasi fel, "bijuteriile" de inginerie auto vor fi cautate.
Gabriela Malcinschi:
Chiar ma intrebam cand va reactiona unul din constructorii auto
Acum un an sau mai mult (Vineri, 25 Septembrie 2009 13:58)
Chiar asteptam sa se intample asta, sa reactioneze o marca auto.
Tot prestigiul dobandit de marci cu munca de zeci de ani, toata imaginea construita, a fost daramata de manelistul roman cat ai zice peste. Ce au construit Mercedes, Audi, BMW in zeci de ani, romanul a modificat in 10 :) Si temeinic. Iata si un exemplu graitor in acest sens
Cunosc insa exemple si din alte domenii, in care, clienti care erau considerati neconformi cu imaginea marcii, au fost politicos refuzati... :) Cu tact, evident.
Poate macar asa se va civiliza societatea... prin cernere.
Tot prestigiul dobandit de marci cu munca de zeci de ani, toata imaginea construita, a fost daramata de manelistul roman cat ai zice peste. Ce au construit Mercedes, Audi, BMW in zeci de ani, romanul a modificat in 10 :) Si temeinic. Iata si un exemplu graitor in acest sens
Cunosc insa exemple si din alte domenii, in care, clienti care erau considerati neconformi cu imaginea marcii, au fost politicos refuzati... :) Cu tact, evident.
Poate macar asa se va civiliza societatea... prin cernere.

Anonim:
Cusuta cu ata alba
Acum un an sau mai mult (Sambata, 26 Septembrie 2009 22:54)
Inclin sa cred ca, daca e adevarata povestea, sunt sanse mari ca selectia clientilor sa fie impusa de producator, si nu de de Forza Rossa. Ma indoiesc de faptul ca sotia dlui ministru ar refuza vanzari de minim 3 mil EUR.
Pe de alta parte, ca si miscare de marketing, da bine la imagine sa sporesti senzatia de exclusivism data celor care chiar ajung sa isi cumpere un Ferrari.
Pe de alta parte, ca si miscare de marketing, da bine la imagine sa sporesti senzatia de exclusivism data celor care chiar ajung sa isi cumpere un Ferrari.
Tudor Serban:
Selectia speciei
Acum un an sau mai mult (Miercuri, 06 Ianuarie 2010 23:52)
Este foarte bine ca au refuzat clienti. Astfel isi asigura statutul de constructor exclusivist. Adaosul comercial practicat de italieni se regaseste si in potenta de a refuza clienti. Ferrari nu castiga doar din vanzarea de automobile ci si din echipa de Formula 1, campionatele Ferrari Challenge si din francize. I-au refuzat pe 20 de cumparatori anul acesta. Dar pentru ca ei i-au refuzat isi vor asigura alti cllienti, mult mai respectabili si mai responsabili. Italienii nu vor sa auda stiri de genul "un pusti cu un lamborghini a omorat o femeie ce traversa regulamentar". Ferrari nu vrea soferi de duminica, mancatori de seminte si consumatori de bere la pet, prin cluburile lor.
Iar daca nu-i intelegeti, intrebati-va daca ati primi in casa dumneavoastra un om de o calitate indoielnica si cu un trecut mai mult sau mai putin tenebros. De-aia nu au marlanii Ferrari noi ci, eventual, SH-uri pe care le repara intre blocurile din Militari sau Rahova.
Iar daca nu-i intelegeti, intrebati-va daca ati primi in casa dumneavoastra un om de o calitate indoielnica si cu un trecut mai mult sau mai putin tenebros. De-aia nu au marlanii Ferrari noi ci, eventual, SH-uri pe care le repara intre blocurile din Militari sau Rahova.

Anonim:
Acum un an sau mai mult (Joi, 21 Ianuarie 2010 08:44)
Tudor Serban
Este foarte bine ca au refuzat clienti. Astfel isi asigura statutul de constructor exclusivist. Adaosul comercial practicat de italieni se regaseste si in potenta de a refuza clienti. Ferrari nu castiga doar din vanzarea de automobile ci si din echipa de Formula 1, campionatele Ferrari Challenge si din francize. I-au refuzat pe 20 de cumparatori anul acesta. Dar pentru ca ei i-au refuzat isi vor asigura alti cllienti, mult mai respectabili si mai responsabili. Italienii nu vor sa auda stiri de genul "un pusti cu un lamborghini a omorat o femeie ce traversa regulamentar". Ferrari nu vrea soferi de duminica, mancatori de seminte si consumatori de bere la pet, prin cluburile lor.
Iar daca nu-i intelegeti, intrebati-va daca ati primi in casa dumneavoastra un om de o calitate indoielnica si cu un trecut mai mult sau mai putin tenebros. De-aia nu au marlanii Ferrari noi ci, eventual, SH-uri pe care le repara intre blocurile din Militari sau Rahova.
Iar daca nu-i intelegeti, intrebati-va daca ati primi in casa dumneavoastra un om de o calitate indoielnica si cu un trecut mai mult sau mai putin tenebros. De-aia nu au marlanii Ferrari noi ci, eventual, SH-uri pe care le repara intre blocurile din Militari sau Rahova.
Amice, Lamborghini nu e produs ferrari :) Ce faceti voi acum e discriminare, producatorii de masini sau directorii de agentii imobiliare isi pot rezerva dreptul de a alege clientela, pe cand voi, nu :)

Anonim:
amice
Acum un an sau mai mult (Joi, 21 Ianuarie 2010 11:48)
Lamborghini este marca detinuta de Audi. Atata lucru stiu si eu.Si eu n-am refuzat niciun client Ferrari pentru ca nu lucrez pentru Forza Rossa. Scrie si in profilul meu cu ce ma ocup. Dar le dau dreptate celor de la Ferrari sa-si aleaga clientela. Daca n-ar face-o s-ar demonetiza numele si ar trebui sa scada pretul. Se stie ca masinile italienesti nu sunt cele mai fiabile din lume si nici Ferrari nu este tocmai in topurile satisfactiei clientilor sau ale fiabilitatii. Dar cu toate astea, se vand celor care apreciaza doza de exclusivism. A-ti lua o marca anume inseamna a recunoaste o valoare, nu a-ti adauga valoare. Cunosc oameni care puteau sa-si ia ce masina vroiau dar si-au cumparat un Land Rover Defender pentru ca ii recunosc meritele si le respecta. Desigur, nu era singura masina. Asa cum daca-ti cumperi un Patek Philippe o faci nu ca sa stii cat e ceasul ci pentru ca respecti marca. Daca vrei sa stii cat e ceasul te uiti pe telefonul mobil sau iti iei o unul chinezesc cu 7 melodii. Care te mai si trezeste dimineata.
Marius Constantinescu:
Re: Cum ramane cu dreptul marlanilor de a-si lua Ferrari?
Acum un an sau mai mult (Marti, 11 Octombrie 2011 14:38)
Nu stiu de ce nu prea imi vine a crede ca lucrurile cu refuzul stau chiar asa! Am vazut destui manelisti in Ferrari. Cum ei pot achizitona masina noua fara mari probleme si de pe alte meleaguri incepand cu Italia, nu prea cred ca ar fi fost refuzati.
* Inainte de a utiliza forumul KeyPeople, te rugam sa iei la cunostinta regulile de utilizare.